Hop til indhold

Recommended Posts

Så kan jeg svare på egen tråd...

Besøgte denne kvinde i dag https://massage.side6.dk/briani

Havde sendt sms for to dage siden og i går 1½ døgn senere kom der svar midt i aftensmaden. Aftale i dag og minsanten om det ikke er pigen på fotos eller 99% look-a-like, der åbner. Jeg var ved at tabe mund og briller. Valgte ½ time for 1000, men burde nok have forsøgt med en quickey, idet jeg max holder 10 min med sådan en kvinde. Der var for øvrigt intet menu-kort.

Hun har store og ret hårde melonformede og melonstore bryster, en fuldstændig flad og stenhård mave og en super numse, der nok er hjulpet godt på vej. Fra Cuba er hun og hendes anatomi var nærmest lidt grotesk, selvom hun var meget tiltrækkende. Hvad der fik mig til at glemme det groteske er, at hun er meget sød, tiltalende og ret sjov. Desuden god til dirty-talk under akten. Alt må røres og slikkes, og jeg fik afværget at kondomet kom på fra starten, så der var tid til lidt melon-guf og honningkrukke-slik. Som ventet kom jeg hurtigt i hende, og da jeg blev kampklar igen allerede mens hun tørrede mig tilbød hun mig en ekstra-tur for 200, hvis jeg kunne komme. Ellers var det "free ride" sagde hun grinende.

Det blev det sidste, for hendes telefoner begyndte at bimle og bamle og jeg mistede lidt gejsten. Men det var OK og alt i alt en god oplevelse med gentagelsesfare.

Diskret hus og parkering :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Wee. Hun ser godt nok lækker ud.

Hvad tilbød hun dig ellers?.

Fik du blow uden...?

Var hun nærværende...og kys i prisen?

Intet øko-blow og ikke tilbud i øvrigt. Men jeg tror, der kan tilkøbes en del. Hendes priser er de samme, som hun tog i Vanløse indtil for nyligt.

Ingen kys - nærværende- njaa, indlevelse OK. Lidt falske støn til tider, men da jeg fandt en stilling, hvor hendes popo ikke virkede som stødpude, dvs. jeg kunne komme i bund,

så reagerede hun fint på dette :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde 20 min. sammen med hende, god fransk, temmelig kølig, virkede som en der var et andet sted, ja hendes krop ser godt ud, hvis plastisk operationer tænder en (operation for fjernelse af maveskin, silikone bryster, røvballe gevir samt kors imellem skulderbladene) ingen gentagelser herfra.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...