Hop til indhold
Sidespringeren

Kvalitetsoplevelser i Århus-området?

Recommended Posts

Østjylland - HJÆÆÆLPPP!!!

Jeg søger efter adskillige halv- eller helkedelige oplevelser i Aarhus-området med thai-, mørke, latinske og østeuropæiske piger en snarlig kvalitetsoplevelse med en pige, der gider præstere BARE lidt indlevelse, foruden et bredt menukort (Meget gerne hele pakken, inkl. gfe, superfransk og anal).

Jeg er klar til at sælge min præference for de små, slanke og mørke modeller til fordel for en hvilken som helst hudfarve, nationalitet og højde (dog ikke drøjde - ER bare ikke til XL modeller!) - Det er mit indtryk, at områdets massagetilbud p.t. er præget af thai' er, østeuropæere og såkaldt caribiske (kenyanske) lejlighedsbesøgende, der bare skal tjene nogle hurtige penge på nogle hurtige udløsninger, helt uden blik for indlevelse i og lyst til faget i øvrigt. :cry:

Er der alternativt nogen, der kender til snarlige gangbang arrangementer i området? Har tidligere med succes deltaget i et par stykker af slagsen med medvirken af unge, danske amatørpiger, arrangeret af private med lokalitet i sexklubben i Viby. Ret fede oplevelser, faktisk, med piger, der virkelig tændte på at blive brugt af flere mænd på én gang! 8-)

Hej fra Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej sidespringerne

ja svært at finde gode piger i området men jeg har prøvet hende her

www.queen-suzette.dk/ med stor succes ved dog ikke om hun er til anal,

hun kan træffes på randersvej 5

:P

m.v.h knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...