Hop til indhold

Recommended Posts

[email protected] skrev, for 6 timer siden:

Ja så skiftede de sjovt nok billederne til nogle andre. Gad vide om det var fordi de ikke var ægte ?

 

Jeg kan i hvert fald sige to ting:.....Billede nr. 4 fra venstre (med ansigt), er 100% hende. De andre kan muligvis være af hende. Hvis ikke så er de i hvert fald utroligt retvisende. Jeg har aldrig set noget lignende.....helt utrolig lækker og flot kvinde med ekstreme former og verdens flotteste røv :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun stak mig en prisliste. Kan ikke huske alt, men der var en del at vælge imellem. Jeg kommer lige med en anmeldelse i morgen, for det fortjener hun sgu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 13/4/2018 at 22:45:

Hun stak mig en prisliste. Kan ikke huske alt, men der var en del at vælge imellem. Jeg kommer lige med en anmeldelse i morgen, for det fortjener hun sgu.

Er det hende her der er på billederne nu i Århus?

Og hvordan var hendes service?

https://annoncelight.dk/showad/247118

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået gode anmeldelser (dog en enkelt dårlig, da hun ikke fandt i hans smag). Hun har vist en kæmpe røv, hvis du er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 7 timer siden:

Er det hende her der er på billederne nu i Århus?

Og hvordan var hendes service?

https://annoncelight.dk/showad/247118

Jeg vil mene at det halve ansigtsbillede er af hende....som jeg husker det. De andre er jeg ikke sikker på, men temmelig retvisende. Pænt stor og særdeles velskabt røv....lige til at banke imod :P. Den service jeg har oplevet de tre gange jeg har besøgt hende har været upåklagelig. Jeg havde klart den fornemmelse at hun virkelig gjorde hvad hun kunne, for at man skulle gå tilfreds ud af døren. Iøvrigt så ved hun udemærket godt at hendes røv er i verdensklasse, og hvordan hun skal bruge den ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...