Hop til indhold
Hansen

lady-stella.dk/

Recommended Posts

Hej Hansen :) ...Det eneste jeg kender til Stella og Christina er, at de skulle have en vagt hos mig... ;) ...De hverken sendte afbud eller mødte op, sååå nej kender dem ikke...SS...Jeg ved dog, at det er et par "ældre" damer...Meen hvordan kan man både være Livsstils-dominaer og samtidig tilbyde de blide former..?..Knus Miss Tanja..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det ville klæde Miss Tanja, at lade være med, at kommenter andre pigers laden og gøre og konsentere sig om sin egen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Pite

Tanja's indlæg er da vel relevant nok i forhold til Hansen's spørgsmål ?

Om det er en kunde eller om det er Miss Tanja der er blevet snydt af de damer, er vel fuldkommen underordnet så længe at vi som brugere nu er oplyst om, at de damer måske ikke er helt pålidelige i markedsføring samt kunsten at overholde aftaler.

Miss Tanja er en kendt profil, en person der er til at forholde sig til, hvor alle andre brugere her på boardet er anonyme, således anser jeg faktisk Tanja's svar for mere end almindeligt troværdigt!

Har de damer på lady-stella.dk et problem med Tanja's indlæg, så må de vel kommentere det her og så kan vi få lidt catfight, hvilket kan være vældigt underholdende så længe man holder sig uden for rækkevidde af de skarpe kløer :lol::lol:

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Miss Tanja

Jeg siger tak for oplysningen

Har du en hjemmeside, syntes jeg har googlet dig uden at finde noget, da du lyder yderst spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...