Hansen

lady-stella.dk/

6 indlæg i denne tråd

Hej Hansen :) ...Det eneste jeg kender til Stella og Christina er, at de skulle have en vagt hos mig... ;) ...De hverken sendte afbud eller mødte op, sååå nej kender dem ikke...SS...Jeg ved dog, at det er et par "ældre" damer...Meen hvordan kan man både være Livsstils-dominaer og samtidig tilbyde de blide former..?..Knus Miss Tanja..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nody

Pite

Tanja's indlæg er da vel relevant nok i forhold til Hansen's spørgsmål ?

Om det er en kunde eller om det er Miss Tanja der er blevet snydt af de damer, er vel fuldkommen underordnet så længe at vi som brugere nu er oplyst om, at de damer måske ikke er helt pålidelige i markedsføring samt kunsten at overholde aftaler.

Miss Tanja er en kendt profil, en person der er til at forholde sig til, hvor alle andre brugere her på boardet er anonyme, således anser jeg faktisk Tanja's svar for mere end almindeligt troværdigt!

Har de damer på lady-stella.dk et problem med Tanja's indlæg, så må de vel kommentere det her og så kan vi få lidt catfight, hvilket kan være vældigt underholdende så længe man holder sig uden for rækkevidde af de skarpe kløer :lol::lol:

Nody

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu