Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Polar

Det er Dara, som jeg har besøgt mange gange efterhånden. Søg på Dara - eller Dong, som hun kaldte sig en kort overgang : Der er skrevet nogle anmeldelser om hende både fra hendes tid i Vejle og nu i Randers. Jeg kan oplyse dig om, at Dara og hendes fotos er ganske ægte.:) Det er ikke et nyt sted. Dara arbejder i Lamyai, Vestergade. I øvrigt er det ikke to piger på billederne i annoncen. Alle billederne er af Dara, men af uransalige årsager, har hun valgt at sløre sit smukke ansigt på nogle af billederne. Det har hun bestemt ingen grund til. Hun er meget, meget smuk<3:)

Held og lykke!

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 4 timer siden:

Det er Dara, som jeg har besøgt mange gange efterhånden. Søg på Dara - eller Dong, som hun kaldte sig en kort overgang : Der er skrevet nogle anmeldelser om hende både fra hendes tid i Vejle og nu i Randers. Jeg kan oplyse dig om, at Dara og hendes fotos er ganske ægte.:) Det er ikke et nyt sted. Dara arbejder i Lamyai, Vestergade. I øvrigt er det ikke to piger på billederne i annoncen. Alle billederne er af Dara, men af uransalige årsager, har hun valgt at sløre sit smukke ansigt på nogle af billederne. Det har hun bestemt ingen grund til. Hun er meget, meget smuk<3:)

Held og lykke!

Tusind tak for info. Må vist hellere få booked :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 22 timer siden:

Selv tak! Lad høre om oplevelsen, evt. i en PM:)

Har lige booket tid hos hende. Spurgte så om Gun arbejdede hos lamyai. Dertil skrev hun. No Honey im at My New place. Men hun vil ikke give adressen før jeg ringer jeg er på vej.. Lyder sgu noget mystisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Du kan roligt stole på hende. Jeg besøgte hende i går aftes, og det er rigtigt, at hun er stoppet hos Lamyai. Hun arbejder nu privat/diskret.

Jeg kan i den grad anbefale et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...