Hop til indhold
Guest100

Cindy Frederikshavn

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/238550

Det lykkedes ikke at få et svar, om andre havde besøgt Cindy, så jeg tog chancen. Hun er blid og imødekommende, ligesom hendes måde at give sex på. Fik blow til jeg kom udover hendes bryster, det var et blidt blow, så det tog lidt længere tid end normalt. Lidt massage til hendes flotte ryg og bagdel, så på med gummi. Sluttede af med doggy, det var hun god til, små perfekte vrik. Hendes billeder er 100% hende. Smuk krop med en lækker fast bagdel og flotte ungpige bryster. Hun er tilbage på mandag. Hun har været i Herning for et stykke tid siden men kan ikke finde anmeldelser derfra. Så er du til en blid, ung og imødekommende pige, hvor du bestemmer tempoet så er hun et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Holy magle, aldrig har jeg set lækker en pige, 11 ud af 10, desværre drenge hun tager hjem Torsdag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre der har besøgt hende for nylig? Er det virkelig hende på billederne? Hun ser godt nok sprød ud da - hendes krop i det mindste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, den 11/8/2018 at 19:33:

Andre der har besøgt hende for nylig? Er det virkelig hende på billederne? Hun ser godt nok sprød ud da - hendes krop i det mindste!

Ja det er hende, hun er en dejlig sprød pige.. hun har en ubeskrivelig dejlig krop..

Jeg kan se hun er her som sidste dag idag, men jeg håber da hun vender tilbage.

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Synes der er stor forskel på de billeder. På nogle er hun åleslank, på andre er hun bredere og ser mere photoshoppet ud. Kan nogen bekræfte at hun er en slank ungepige-nips?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er flot slank, sød og opmærksom. 

Hun giver gode blowjobs, superfransk mod et tillæg i hendes oplyste priser. 

Hun giver god sex i forskellige stillinger og er meget gymnastiske. Foreslår hvordan sex bliver endnu bedre. 

Jeg går efter GFE oplevelse og den leverer hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...