Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Privat GangBang

Recommended Posts

Guest Dansk brunette

En af de lege jeg tænder meget på er flere fyre omkring mig. Derfor har jeg en fantasi om at samle en masse seriøse dejlige frække fyre som kunne tænke sig og være med i min bette frække klub som vil indeholde en masse frække lege.

På fredag kl 14 vil jeg gerne give de fyre den  mulighed for at deltage i mit eget GangBang, når og hvis der er mere end 3 fyre tilstede.

Stedet er hos mig selv i 7870 Roslev.

Tiden går jeg ikke op i, sex skal nydes og ikke sættes i tidsramme.

Jeg er en flot attraktiv brunette med langt hår, pære dansk. Jeg er en lille ung kvinde på 20 år - 165cm 72kg, flotte velsiddende 75E skåls bryster, glat våd mis.

Jeg er vild med at sutte pik, sluge, blive oversprøjtet på kroppen, blive slikket og gerne sorte kys og selvfølgelig blive taget i alle frække stillinger. Sex i missen og anal er MED gummi.

Lad os samles, så jeg har overblik over hvormange der kommer og lad os hygge igennem.

Din pris 1000kr i entre.

Jeg er kun til fyre der er skandinaviske, 30-55 år og diskrete

Fang mig på PM hvis du vil være med.

Ps. lad nu være med at ødelægge min tråd med alverdens spørgsmål.

Redigeret af Dansk brunette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Det gik som forventet. 1 fyr ville være med, så jeg sagde til ham at jeg igen måtte aflyse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...