Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aandersen

As the newspaper indicates, she is the real thing! Extremely nice body, thight pussy and firm boobs.

However, she is providing a horrible service giving HJ instead og BJ, using every possible mean to avoid deep penetration and at the same time exhibiting disrespect in attitude and language. Dispite this I ended forcefully in the power of her hand.

Afterwards she was chatting and smiling - make fun of me!

She is currently nr 2 on my list of young unapproachable petites with questionable services that I want to re-visit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Qwas skrev, for 14 minutter siden:

Who is her friend on the last pictures...!? :-)

Yes, she sure looks Nice

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg var der inden hun tog hjem det er en stale annonce.

og jo det er hende på billederne, men mere petit end jeg troede.

desværre var hun ikke helt på og jeg var for stor bla bla. så ingen udpræget fornøjelse. så lidt for meget optifuck til min smag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 20 timer siden:

As the newspaper indicates, she is the real thing! Extremely nice body, thight pussy and firm boobs.

However, she is providing a horrible service giving HJ instead og BJ, using every possible mean to avoid deep penetration and at the same time exhibiting disrespect in attitude and language. Dispite this I ended forcefully in the power of her hand.

Afterwards she was chatting and smiling - make fun of me!

She is currently nr 2 on my list of young unapproachable petites with questionable services that I want to re-visit.

I can't believe you are going for a revisit. Why?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der (Desværre). Kan nikke genkendende til det meste. Optifuck når det er værst. Tvivler på hun overhovedet har lyst til det hun laver. Du ser hende kun smile 2 gange, når hun får penge, og når det er ovre. Men ja, hun er dejlig snæver ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...