Hop til indhold
Slikkeprinsen

Sugarbabe måske? Eller GP?

Recommended Posts

Jeg har besøgt Ali98 og håbede at skulle hygge med en sugarbabe, men fik mere opfattelse af at have mødt en GP, med lidt for proff attituder.

(køkkenrulle, vådservietter og kondomer lige ved hånden) Ellers sød og lækker pige, også fræk - måske lidt for ivrig og hurtig, men hun opfyldte mine ønsker, omend det skulle gå lidt stærkt, og så kunne hun ikke et ord dansk eller engelsk....men havde en veninde der oversatte for hende til østsprog...et stort minus. Jeg skulle sende sms når jeg var tæt på, men fik intet svar efter to beskeder, så ringede jeg og måtte komme, men instruktionen til at finde stedet var lidt uklar, men måske lidt sproglige problemer? Men lækker og fræk pige til yderst rimelig pris.

https://sugardaters.dk/show?alias=Ali98

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Deeeet lyder ikke som en Sugarbabe :) 

Eller jo det gør, i eroguide-regi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ring når du er tæt på ... Har du tjekket om det samme nummer bruges på annoncer for en GP? Ikke dansk eller engelsk ... Haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
DK fyr 34 skrev, for 5 timer siden:

Endnu et søm i SB-kisten. Nu er siden åbenbart også i brug ad Østpiger (med tolk) 

På sugardaters flyver man jo under både Skats og integrations myndighedernes radar ...Er man på bordel eller har sexannoncer risikere man besøg af myndighederne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 1 minut siden:

På sugardaters flyver man jo under både Skats og integrations myndighedernes radar ...Er man på bordel eller har sexannoncer risikere man besøg af myndighederne ...

Ja jeg forstår da så udemærket at de bruger den side i lighed med alle andre sider. Men det der er hovedrystende er de fyre der går i en naiv tro på at konceptet er mere og dybere end normal købesex. Sugarbabes er prosituerede som alle andre der sælger sex !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Ja jeg forstår da så udemærket at de bruger den side i lighed med alle andre sider. Men det der er hovedrystende er de fyre der går i en naiv tro på at konceptet er mere og dybere end normal købesex. Sugarbabes er prosituerede som alle andre der sælger sex !!

Jeg kan høre du ikke selv har været på sugardaters. Der er faktisk helt unikke oplevelser især med helt unge piger på 18-21 år som er der af lyst og for at prøve grænser af  Det finder du ikke på bordeller eller traditionelle sexannoncer. Men det er  langt fra flertallet derinde. Men har man tålmodighed og er kritisk og målrettet giver det gevinst selv for 1000 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kan høre du ikke selv har været på sugardaters. Der er faktisk helt unikke oplevelser især med helt unge piger på 18-21 år som er der af lyst og for at prøve grænser af  Det finder du ikke på bordeller eller traditionelle sexannoncer. Men det er  langt fra flertallet derinde. Men har man tålmodighed og er kritisk og målrettet giver det gevinst selv for 1000 kr

Nej jeg har ikke selv været derinde og har heller ikke planer derom.

Du har ganske givet ret i at man derinde kan finde noget man ikke kan finde andre steder, men det er stadig prostitution. Omend i en form form for gråzone. Det du skitserer her virker også som en ren og skær søgen efter købesex, og ikke som siden vel var ment; at man indleder en relation der over tid udvikler sig og måske/måske ikke, ender i et seksuelt forhold.

Men at aftale en ydelse og en pris og så mødes for at have sex er i mine øjne prostitution.

Nu har du godt nok ikke slået på tromme for at siden ikke er prostitution som visse andre herinde, men jeg skulle lige have luft :)

/DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
DK fyr 34 skrev, for 15 minutter siden:

Nej jeg har ikke selv været derinde og har heller ikke planer derom.

Du har ganske givet ret i at man derinde kan finde noget man ikke kan finde andre steder, men det er stadig prostitution. Omend i en form form for gråzone. Det du skitserer her virker også som en ren og skær søgen efter købesex, og ikke som siden vel var ment; at man indleder en relation der over tid udvikler sig og måske/måske ikke, ender i et seksuelt forhold.

Men at aftale en ydelse og en pris og så mødes for at have sex er i mine øjne prostitution.

Nu har du godt nok ikke slået på tromme for at siden ikke er prostitution som visse andre herinde, men jeg skulle lige have luft :)

/DK fyr 34

Som du selv har lagt mærke til er det jeg søger på sugardaters gråzone prostitution. Men nogen af pigerne ser det kun som en fræk oplevelse og havde måske på en almindelig datingsite gjort det samme uden betaling... Det er bestemt ikke sort hvid hvad der foregår og vel derfor det er spændende at undersøge det univers. Men det tager tid. Hvorimod et bordelbesøg ikke kræver den store planlægning. 

Der er mange kringelkroge i det sexuelle univers og sugardaters er en af dem. Tidligere søgte jeg det samme på åbne chat som fx Jubii, Ofir, Superchat og Opasia. Men den slags chatsteder er lukkede eller kun en skygge af sig selv i dag. Og før nettet blev opfundet var der 0059 eller træfpunktet som du kunne ringe til og hvor unge piger søgte en gavmild mand. Fælles for denne form for købesex dating er at jagten på en relativ uskyldig pige man kan købe ...måske endda debutant ...er en væsentlig del af oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...