Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser godt nok sprød ud............og dejligt at der findes piger uden "tatoos"..........hvis da fotos er ægte.
Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge.........
Håber der er nogen der har gode anmeldelser af hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 1 time siden:

.........hvis da fotos er ægte.
 

 

Hvad de så ikke er.

søgte på de 2 første billeder, og fandt ud af at de er "lånt" fra forskellige online forretninger.

http://www.fichic.com/black-patchwork-bow-cut-out-elastic-waist-sweet-shorts.html

https://detail.1688.com/offer/35366268689.html?spm=a261y.7663282.descBanner.3.33151dbfLVLtsX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så berette, at jeg besøgte hende. Det var lidt kompliceret p.g.a. stor tilbageholdenhed på SMS.

Vi fik dog aftalt en tid, og 5 minutter før skrev jeg og spurgte, om hun kunne lukke op. Lidt efter kom der svar tilbage, om jeg var kommet, hvilket jeg bekræftede, da vi jo havde en aftale. Præciseret med dag og tidspunkt.

Jeg blev så spurgt, om jeg i stedet for kunne køre til Augustenborggade - gammel kending. Det gjorde jeg.

Det er jo altid irriterende, når aftalerne ikke holdes, men ----------------------------------

Derfra var det optur.

Ning er en sød lille thai pige med en passende barm til mig - B skål.

En helt igennem flot figur og et sødt ansigt - lidt tilbageholdende med, hvad hun tilbyder - det respekterer jeg fuldt ud.

Efter en god lang hyggestund fik jeg alt, hvad jeg kunne forlange og til sidst var der ikke noget at gøre - alt godt har en ende :-)

Såfremt I vil besøge hende, skal I forvente at hun skal stimuleres grundigt, da det er en meget stram mis, der byder velkommen.

Så lidt udfordringer, men en rigtig dejlig pige med de sødeste smilerynker på næsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad for en service fik du og til hvilken pris?

Du siger flot figur og sødt ansigt. Men er hun høj,  tynd eller hvordan ser hun ud i forhold til de falske billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at søge på Pim augustenborggade herinde. Mener at stedet i gl dage hed Sai Mai og dengang var hun der også.

Hun er en pæn dame men der er ingen overraskelser i sexen der.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at skyde forkert på en thai piges alder: 27 år

Hun er en lille pige, slank uden at være skinny.

Augustenborggade er ikke hendes udgangspunkt - mellemstation efter ankomst.

Jeg fik alt, hvad hjertet kan begære. Ikke umiddelbart, men med venlighed. Alt med kondom.

Jeg spurgte ikke på anal - etteren var tilstrækkelig stram.

Det er i min optik endnu ikke en dame, men en dejlig pige, der tager imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upcoming guy skrev, for 4 timer siden:

Med fare for at skyde forkert på en thai piges alder: 27 år

Hun er en lille pige, slank uden at være skinny.

Augustenborggade er ikke hendes udgangspunkt - mellemstation efter ankomst.

Jeg fik alt, hvad hjertet kan begære. Ikke umiddelbart, men med venlighed. Alt med kondom.

Jeg spurgte ikke på anal - etteren var tilstrækkelig stram.

Det er i min optik endnu ikke en dame, men en dejlig pige, der tager imod.

Så er der nok kommet nye boller på suppen dernede. Godt du havde en fin oplevelse.

Forrige gang jeg var der, var der afløser på pga ferie ikke en hurra oplevelse. Sidste gang var det Pim der var hjemme igen. Hun huserede også en kort periode på Silkeborgvej. Iøvrigt fint lokale og bad. Men det har ikke kunnet opveje mine oplevelser på det sidste. Men kommer der et par gode skriv mere Så er jeg på. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
steve skrev, den 4/11/2018 at 12:27:

Hej er der nogen der har besøgt dette sted og kan berette lidt om pigen, oplevelsen og stedet?

 

https://annoncelight.dk/showad/236803

Nej det kan jeg ikke, desværre er hun en kræsne pige og KUN til "S"-Mænd :):) (s = skandinavisk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...