Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har nogen været i thai goldfinger på Gl. Kongevej fornyelig? Vil godt ha’ ny opdate. Kun massage eller er de til mere? sex, blow og hj.?

Skrevet

Hvis du springer over på anmeldelser er der en frisk tråd om Thaigoldenfinger på Gl - Kongevej :)

Skrevet
  • Author

Nu har jeg været forbi. Dejlige søde piger og god massage. Pigerne ved hvad de laver! Der var ikke tilbud om extra. Men spurgte heller ikke;-p Jeg vil helt sikkert komme der igen. Eneste minus er, at det ikke ligger diskret. Men er man ligeglad med det, så super lækkert. 

Skrevet
WomanCheck skrev, for 10 minutter siden:

..... Der var ikke tilbud om extra. Men spurgte heller ikke;-p Jeg vil helt sikkert komme der igen. Eneste minus er, at det ikke ligger diskret.

Kan du ikke være ligeglad med, om det er diskret, hvis der alligevel ikke tilbydes ekstra? :D

Skrevet
  • Author

Jo borende x. Jeg kunne være ligeglad med hvad folk siger når jeg kommer ud af en thaimassage butik. Det er jeg bare ikke desværre;-))

Skrevet
WomanCheck skrev, for 3 timer siden:

Jo borende x. Jeg kunne være ligeglad med hvad folk siger når jeg kommer ud af en thaimassage butik. Det er jeg bare ikke desværre;-))

Kan sagtens følge dig! ;)

Skrevet
WomanCheck skrev, for 23 timer siden:

De siger vel ikke noget??, mon ikke bare de nøjes med at tænke?........:P......... Sorry kunne ikke dy mig:D

Nogle steder har de en bagdør man kan gå ud af, det er der mange der gør....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.