Hop til indhold
ekek

Fisselugt

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det er det rette forum, men her er læserne i det mindste ikke så sarte.

Jeg har ikke spor imod renlighed, men en god kraftig fisselugt og smag tænder mig. Hvem kan tilbyde det?

Jeg har været heldig et par gange (både på klinikker og hos damer der tager imod privat), men der er jo ingen, der reklamerer med denne kvalitet. Den gang der var bordel i Fiskedamsgade, var den af en eller anden grund sikker hos dem. Siden har jeg kun oplevet det tilfældigt og lugten/smagen kan også være, så den ikke tænder mig (svært at beskrive hvorfor), så nogen der kan anbefales?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Du kan måske spørge en pige du kan lide om de kan lade være med at vaske sig inden i mødes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 3 minutter siden:

Du kan måske spørge en pige du kan lide om de kan lade være med at vaske sig inden i mødes? 

Også midt bud. Evt. spørge om det er muligt at få et besøg om morgenen og hun undlader at vaske sig dernede inden mødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Også midt bud. Evt. spørge om det er muligt at få et besøg om morgenen og hun undlader at vaske sig dernede inden mødet.

Ja det er bestemt en mulighed, men det er jo ikke sådan, at jeg bare kan lide, at pigen er uvasket. Hun skal lugte men det skal være godt og naturligt.

En god fisselugt forsvinder ikke ved et almindeligt bad, men kan selvfølgelig blive lidt udvandet, og det er da også min erfaring, at det opleves tiere hos "private piger" end hos dem på klinik med mange kunder hver dag, hvor duftstofferne så at sige blive masseret ud (men altså ikke altid som hos de modne damer i Fiskdamsgade). 

Men først og sidst er damer jo simpelthen forskellige (og den samme kan være forskellig fra gang til gang, men den chance må man tage) så jeg tænkte, at der måske var nogen med samme smag der kunne anbefale nogen. Det er faktisk også sket, at mere sarte typer har advaret mod nogen af samme grund, og det har så gjort mig interesseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
ekek skrev, for 2 timer siden:

Ja det er bestemt en mulighed, men det er jo ikke sådan, at jeg bare kan lide, at pigen er uvasket. Hun skal lugte men det skal være godt og naturligt.

En god fisselugt forsvinder ikke ved et almindeligt bad, men kan selvfølgelig blive lidt udvandet, og det er da også min erfaring, at det opleves tiere hos "private piger" end hos dem på klinik med mange kunder hver dag, hvor duftstofferne så at sige blive masseret ud (men altså ikke altid som hos de modne damer i Fiskdamsgade). 

Men først og sidst er damer jo simpelthen forskellige (og den samme kan være forskellig fra gang til gang, men den chance må man tage) så jeg tænkte, at der måske var nogen med samme smag der kunne anbefale nogen. Det er faktisk også sket, at mere sarte typer har advaret mod nogen af samme grund, og det har så gjort mig interesseret. 

jeg er enig i din smag og synes selv det har været svært at finde den rigtige "smag" af fisse - gerne sammen med frisk sved og lidt duft af "numse" - har været heldig at finde den blandt de mørke udenlandske piger. Tror bare de vil være kede af at man efterspørger manglende hygiejne på forhånd - for så tvivler de sikkert på din. Ønsker dig held og lykke men balancen mellem duft og manglende hygiejne findes bedst hos en fast kæreste der kan synes du er lidt fjollet men efterkommer din lille perversitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Hej med jer venner. Det er da nok et af de mest bizarre indlæg jeg har læst længe. Hvordan skal en liter sur mælk lugte? Ved det ikke. Har aldrig haft en. Hvordan skal en køn ren pige og nu ikke lugte, men dufte. Se det er jo spørgsmålet. Efter min mening godt nok ikke af fisk eller f.... Men enganske svag syrligduft og smag måske med et lille bitte stref af salt. Så er den ren og lækker. Og igen. Undskyld mig det forbandede svineri med sex uden condom, det hører ingen steder hjemme. Vi læste forleden om 10-15 kunder på en dag. Hvis de alle var uden ville jeg nødig være nummer 16. Selv efter bad og godt med brus, så stik tungen op i 15 rester gammel sperm. Så lugter der nok lidt af fisk. Måske der er gratis brækposer ved udgangen, lidt Ala hos fly selskaberne. 

Var den lidt hård? Måske, men velment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Elsker thai skrev, for 11 minutter siden:

Hej med jer venner. Det er da nok et af de mest bizarre indlæg jeg har læst længe. Hvordan skal en liter sur mælk lugte? Ved det ikke. Har aldrig haft en. Hvordan skal en køn ren pige og nu ikke lugte, men dufte. Se det er jo spørgsmålet. Efter min mening godt nok ikke af fisk eller f.... Men enganske svag syrligduft og smag måske med et lille bitte stref af salt. Så er den ren og lækker. Og igen. Undskyld mig det forbandede svineri med sex uden condom, det hører ingen steder hjemme. Vi læste forleden om 10-15 kunder på en dag. Hvis de alle var uden ville jeg nødig være nummer 16. Selv efter bad og godt med brus, så stik tungen op i 15 rester gammel sperm. Så lugter der nok lidt af fisk. Måske der er gratis brækposer ved udgangen, lidt Ala hos fly selskaberne. 

Var den lidt hård? Måske, men velment. 

du behøver vel ikke kommentere hvis du finder emnet for bizart og sex uden condom er sket ikke omtalt... så ikke en hård kommentar fra din side bare særlig relevant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Måske finder du diskussionen med eller uden gummi irelevant. Men så læs lige. 15 gange uden gummi og vupti så har du jo din dejlige duft af fisk. Føj for satan. 

Er i nogen der er gamle nok til at huske halmtorvet i gamle dage. Ca 50 år.  Masser af luddere masser af biler og masser af kunder, men, nem ingen gummi. Kom ind som nummer tre i en lille wv bobbel så var der jo der duften af fisk. Ingen bad ingen vådserviet kun tre meter wc papir. 

Var det lækkert? Er der det du søger? Der er der måske lidt endnu kl. Fire om morgenen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker thai skrev, for 1 time siden:

Måske finder du diskussionen med eller uden gummi irelevant. Men så læs lige. 15 gange uden gummi og vupti så har du jo din dejlige duft af fisk. Føj for satan. 

Er i nogen der er gamle nok til at huske halmtorvet i gamle dage. Ca 50 år.  Masser af luddere masser af biler og masser af kunder, men, nem ingen gummi. Kom ind som nummer tre i en lille wv bobbel så var der jo der duften af fisk. Ingen bad ingen vådserviet kun tre meter wc papir. 

Var det lækkert? Er der det du søger? Der er der måske lidt endnu kl. Fire om morgenen

Stop dig selv! Han skriver, at det han søger ikke er en beskidt, uvasket kvinde, men bare en intens duft og han nævner heller ikke noget om spermfyldt fisse. 

Det er faktisk muligt at dufte af krop, uden af være beskidt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig. 

Desuden er forestillingen om, at "fiskelugt" er følgen af sex og sæd i kussen helt forkert. Prøv at slikke pigen både før og efter samlejet. Du vil opdage, at sex tværtimod er en måde at svække lugten. Er det med kondom, vil man bagefter kunne lugte/smage gummiet, er det uden vil man kunne smage sæden. Det sidste nyder jeg gerne under private former og sæden er min egen, men med GP'er er den fornøjelse helt udenfor billedet. 

Dine fantasier om ubeskyttet sex begriber jeg ikke. Jeg begyndte som sexkøber for 30 år siden, og allerede den gang var kondom en selvfølge (men det var muligvis nyt på det tidspunkt) hos velfungerende massagepiger. Gadeludere ved jeg dog ikke noget om. Først meget senere overgik fransk uden fra at være en sjælden specialitet til at være almindeligt. Da AIDS-hysteriet - der var forståeligt - var på sit højeste, var prostitution mistænkt for at være en væsentlig smittevej, men efterhånden indså de sagkyndige, at det var det slet ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Stop dig selv! Han skriver, at det han søger ikke er en beskidt, uvasket kvinde, men bare en intens duft og han nævner heller ikke noget om spermfyldt fisse. 

Det er faktisk muligt at dufte af krop, uden af være beskidt! 

morsom afsporet debat :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Må give IV ret, og synes iøvrigt ikke at @ekek er hverken afsporet eller har en "mærkelig fetis", tror nærmere at det er duften af kvinde, eller rettere duften af kvindens feromoner, han efterlyser, denne duft ændre sig henover kvindens cyklus, og er faktisk vores "dyriske" kendemærke på facilitet.

Hos GP er denne duft nok nærmest udvasket, grundet øget arbejds relateret :-)hygiejne, div glidemidler og ikke mindst rester af duft fra kondomer/latex., en anden faktor er manglende kønsbehåring, som, under normale omstændigheder opsamler og holder på duften. 

SÅ mit råd til @ekek, må være at finde en pige, med "fuld måtte" først på dagen omkring (ikke under) ! sin mensesperiode, en duft af kvinde er pragtfuld, og skal ikke forveksles med manglende hygiejne og lugt af røv, pis eller sildekasser.

@ekek, håber du finder hvad du søger. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indset, at det nok også er bedst, at eventuelle anbefalinger ikke skrives offentligt her. Selvom jeg og nogle få andre finder det positivt, kan det måske være skidt for pigens forretning, hvis der står, at hendes fisse lugter. Men man er velkommen til at sende mig en direkte besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel rigtigt nok,, at duften ændre sig under pigens cyclus, så måske handler det bare om, at finde det tidspunkt, hvor der er mest duft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er vel rigtigt nok,, at duften ændre sig under pigens cyclus, så måske handler det bare om, at finde det tidspunkt, hvor der er mest duft. 

Helt bestemt. Min erfaring er, at den bedste tid er kort efter at menstruationen er ophørt. Men jeg forventer ikke, at pigerne angiver deres perioder i annoncen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 16 minutter siden:

Helt bestemt. Min erfaring er, at den bedste tid er kort efter at menstruationen er ophørt. Men jeg forventer ikke, at pigerne angiver deres perioder i annoncen.   

Selvfølgelig gør de ikke det, men er man stamkunde hos nogle piger, er det vel tænkeligt, at man sagtens kan få at vide hvornår det er ved at være tiden.

Jeg er så åbentbart lidt for sart", for jeg vil ikke besøge pigerne når de har mens, og her må jeg sige at de piger jeg besøger er flinke til at fortælle, at jeg måske lige skal vente nogle dage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...