Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Polar

Priserne hos "De smukkeste thaipiger i Randers" står i annoncen. Hvis du tænker på ekstraydelser, så er priserne det normale, hvilket vil sige fra 600 til 1000, alt efter hvad du ønsker. Der kan du også vælge at få to piger.

Hvis du vælger at besøge Dara, er prisen for b2b og FP. 1000 - 1200 kr. Hvis du spørger efter prisen for mindre, kan jeg ikke svare dig, fordi jeg altid har fået FP der.

Men søg på Emmee, Randers eller Sunshine, så får du ret gode oplysninger om hende. June kender jeg ikke rigtigt.

Søg på Dara - eller Dong som hun kaldte sig i en kortere periode, Der er flere anmeldelser af hende, både fra hendes tid i Vejle og nu i Randers. Hun er i mine øjne meget, meget smuk, og jeg har altid nydt mine alt for korte stunder med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 18 timer siden:

Priserne hos "De smukkeste thaipiger i Randers" står i annoncen. Hvis du tænker på ekstraydelser, så er priserne det normale, hvilket vil sige fra 600 til 1000, alt efter hvad du ønsker. Der kan du også vælge at få to piger.

Hvis du vælger at besøge Dara, er prisen for b2b og FP. 1000 - 1200 kr. Hvis du spørger efter prisen for mindre, kan jeg ikke svare dig, fordi jeg altid har fået FP der.

Men søg på Emmee, Randers eller Sunshine, så får du ret gode oplysninger om hende. June kender jeg ikke rigtigt.

Søg på Dara - eller Dong som hun kaldte sig i en kortere periode, Der er flere anmeldelser af hende, både fra hendes tid i Vejle og nu i Randers. Hun er i mine øjne meget, meget smuk, og jeg har altid nydt mine alt for korte stunder med hende.

Hvor i Randers holder dara / dong til henne?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Sidst jeg besøgte dejligheden var det hos Lamyai, men jeg tror, at hun flytter lidt rundt. Og så vil hun gerne kaldes Dara som i annoncen.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...