Hop til indhold
Hansen

Tess i Trepkasgade

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med Tess i Trepkasgade

Jeg har besøgt Tess flere gange, og kommer der sikkert igen. I telefonen kan hun måske lyde lidt som en bondepige fra landet, men tag ikke fejl. Hun er en slank, solbrun blondine med lang hår, og hun er omkring 45 år. Jeg er altid blevet budt på kaffe eller et lille glas, og hun er behagelig at snakke med.

Hun har pæne bryster, og nogle rigtig frække store brystvorter. Jeg har altid givet mig god tid til at varme hende godt op, og hun er helt sikkert med på at nyde kæleri. De gange jeg har været hos hende, har hun enten været pikantbarberet eller helt glat.

I sengen er Tess ret så aktiv, og hun giver fransk på et ret ophidsende måde! Jeg har kun prøvet dansk med hende, hvor hun har redet mig, men det havde jeg nu heller ikke det mindste imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har erfaringer med Tess i Trepkasgade

Jeg sidder og surfer lidt rundt på denne hjemmeside og opdager dit ønske om en beskrivelse af Tess i Trepkasgade, Aarhus. Jeg har besøgt Tess rigtig mange gange i flere år; både da hun var i Samsøgade 35, Aarhus, Star-Babes, Aarhus og i Valhalla, Engesvang, men langt de fleste gange i Trepkasgade, som er et rigtig hyggeligt sted. Når jeg har besøgt Tess så mange gange, at jeg slet ikke har tal på det, er det selvfølgelig, fordi hun er en dejlig, køn og erotisk pige, der tilmed har masser af humor. Hun kan være rigtig fræk, og hvis man er lidt lydhør og lidt kropsfølende kan man sagtens få hende op i det røde felt. Og det bliver kun bedre og bedre med Tess, jo mere man lære hende at kende, og jo mere hun lære en at kende. Det er jo ikke usædvanligt, at der opstår sympati mellem en gæst og en pige. Det hænder også, at Tess modtager flere mænd af gangen - som regel nogen af de faste gæster - og det er rigtig frækt og sjovt. Kort og godt: Tess hører i mine øjne til toppen af branchen.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...