Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg kigget med på sidelinjen i lidt tid og tænkte at det var min tur til at smide en anbefaling i ny og næ. :)

 

Jeg besøgte modne Paprika Hot (der annoncerer på annoncelight.dk jævnligt) i går, da der var kommet lidt penge retur fra skattefar.

Sendte hende en SMS og fik bestilt tid, hurtigt svar retur med adressen. Jeg fik dog kludret i tiden og måtte rykke aftalen en halv time, ingen problemer der.

Stedet var en privat lejlighed i Frederiksberg, hvor jeg fik etagen af vide da jeg sendte en SMS 1 min før jeg var der. Hurtig til at lukke ind og stod klar til at åbne døren.

Flot moden kvinde, venlige og imødekommende. Fik vasket sjoveren i håndvasket og derefter ind i rummet, hvor hun også smed kjolen. Flotte krammevenlige bryster, dog kyssede hun ikke på munden.

 

Jeg havde bestilt et blowjob m megafransk på 15 min, der var dog ingen tidspres. Hun gjorde et super stykke arbejde, både hoved og kugler fik en god tur. Endte med at levere en ordentlig klat i munden på hende, tøj på, kram og kindkys og var ude igen efter 20 min. :)

 

Jeg kommer helst sikkert igen, hun er anbefalelsesværdig hvis man er til modne kvinder, der nyder hvad de laver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...