Hop til indhold
Markild

Nå en GP planlægning er aflyst

Recommended Posts

Hej hvad laver en GP på en aflyst dag, eks. tog eller bus eller arrangement der ikke blev til noget, mon hun savner sine klienter, eller hun hygger sig bare sammen med hendes veninder, eller hun prøver måske i sidste minut, at finde på noget et andet sted :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lidt underligt indlæg.

Men mon ikke hun først og fremmest ærgrer sig over, at dagen er gået i fisk, og at hun anstændigvis må bruge megen energi på at få fat i de folk, der har bestilt tid, for at forhindre deres forgæves fremmøde? Det er hun jo nødt til, for ellers slider det på troværdigheden, og der kan endda ske det, at én herinde skriver et surt indlæg om forholdet.

Nej, jeg tror bestemt ikke, at en glædespige hygger sig på sådan en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke de laver lige så forskellige ting som alle andre, når vores planlægning ødelægges?

Som BX siger, aflyser de møder der ikke kan blive til noget osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent gætværk, 

Måske hun skifter olie på bilen, eller maler stuen?

Det kan også være at hun som de andre er inde på, bruger en god del af dagen på at informere de faste aftaler om aflysningen og ombookning af aftaler. Alt efter hvorfor hun har måttet aflyse, ligger hun måske i sengen og plejer den forkølelse, eller sidder i venteværelset hos lægen med sit syge barn. Hun gad måske bare ikke lige ligge på ryggen på den første solbeskinnede forårsdag, og har derfor pakket en picknic kurv og kørt ud i det blå. 

Af alle ovennævnte er olieskift selvfølgelig den eneste gyldige grund til aflysning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Mon ikke pigerne har et liv som alle andre...hvis jeg fik en fridag med kort varsel, så bliver den brugt på alt det man ikke når til daglig...men ok, jeg planlægger selv mine opgaver i løbet af dagen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Hvad fanden kommer det andre ved hvad de laver når de ikke er på arbejde, ja og undskyld hvis jeg lyder lidt morgensur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Herhid skrev, for 2 minutter siden:

Hvad fanden kommer det andre ved hvad de laver når de ikke er på arbejde, ja og undskyld hvis jeg lyder lidt morgensur.

Så Så Herhid er du morgensur :-)

M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Madame M skrev, for 6 minutter siden:

Så Så Herhid er du morgensur :-)

M

Ja kan godt være morgensur, men det går over igen, jeg er ellers et positivt menneske, ha en god dag Madam M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Markild skrev, for 3 timer siden:

Hej hvad laver en GP på en aflyst dag, eks. tog eller bus eller arrangement der ikke blev til noget, mon hun savner sine klienter, eller hun hygger sig bare sammen med hendes veninder, eller hun prøver måske i sidste minut, at finde på noget et andet sted :wub:

Det var dog et mærkværdigt indlæg, hva kommer det egenligt dig ved ? De er da alm mennesker ligesom du og jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 4 timer siden:

Hej hvad laver en GP på en aflyst dag, eks. tog eller bus eller arrangement der ikke blev til noget, mon hun savner sine klienter, eller hun hygger sig bare sammen med hendes veninder, eller hun prøver måske i sidste minut, at finde på noget et andet sted :wub:

Hvad er grunden til at du vil vide det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Markild skrev, for 13 timer siden:

Hej hvad laver en GP på en aflyst dag, eks. tog eller bus eller arrangement der ikke blev til noget, mon hun savner sine klienter, eller hun hygger sig bare sammen med hendes veninder, eller hun prøver måske i sidste minut, at finde på noget et andet sted :wub:

hmmmm  tja hvad  mon man kunne finde på , det kunne være at man var ude at ride en tur på sin hest...

spiser frokost med sine børn,maler det forsømte kolonihavehus,hygger med venner/venninder, tager sig en lille velfortjent morfar, og slukker de 3 telefoner.... efterfulgt at regnskaber  madlavning,Dog ikke opvask det har man folk til ;-) Lad os sige det samme som hr og fru Dk

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 47 minutter siden:

hmmmm  tja hvad  mon man kunne finde på , det kunne være at man var ude at ride en tur på sin hest...

spiser frokost med sine børn,maler det forsømte kolonihavehus,hygger med venner/venninder, tager sig en lille velfortjent morfar, og slukker de 3 telefoner.... efterfulgt at regnskaber  madlavning,Dog ikke opvask det har man folk til ;-) Lad os sige det samme som hr og fru Dk

@Madame M  det var smukt svaret, man har vil lov til at stille alle slags spørgsmål her inde, synes godt nok der er nogle, der skulle smides ud her fra, for sådan har jeg godt nok aldrig svaret nogen, endnu engang  1000 tak for dit søde svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Markild skrev, for 34 minutter siden:

@Madame M  det var smukt svaret, man har vil lov til at stille alle slags spørgsmål her inde, synes godt nok der er nogle, der skulle smides ud her fra, for sådan har jeg godt nok aldrig svaret nogen, endnu engang  1000 tak for dit søde svar :)

Jamen så fik du alligevel svar, de laver noget af det samme som alle andre, de er nemlig mennesker ligesom alle andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...