Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er på ingen måde ny i dette forum, men jeg har aldrig skrevet en anmeldese før nu!

Meena er lige vendt tilbage til Fredericia "efter min mening" en alt forlang  ferie.

Besøgte Meena i aftes og blev modtaget med stor gensyns glæde. Snakken gik og jeg var ved at glemme hvorfor jeg var der.

Dowe var der også og hun så måbende på os da snakken gik løs. Jeg har ikke set hende før, men hun er meget smuk og slank...uhmmm ;-) 

Jeg har besøgt Meena mange gange tidligere, og jeg er ret vild med hende, for mig er hun er naturlig smuk og slank med naturlige bryster.

Meget lattermild og nem at snakke med. Massagen er efter min mening udemærket hun bruger albuerne meget og der er ikke for meget olie.

Det efterfølgende vil jeg ikke beskrive i detalier med der er mulighed for lidt af hvert også FP.

Tror også det er muligt at få både Dowe og Meena sammen men det tester næste gang.

"Vær glad og smil. Vis lidt respekt og det hele går meget bedre".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey EG venner 

 

Tja, .... Der kan man se !!! nyt medLEM som lige pludselig har "ønsket" at skrive en så dejlig anmeldelse.... 

Kan KUN anbefale stedet (efter mange glade aflevereinger) og de ting de gør ... Men prisen  (og jeg mangler ikke penge)  er alt alt for høj her 

i forhold til flere steder i Vejle.

 

Min pointe er, jeg respekterer hver evig eneste af vores dejlige Thai´er men hvorfor tage 300 kr mere så folk "kommer" 1 gang istedet for 

at betale 1 kg og så man "kommer" mindst 3 gange så meget .... og den ene gang af disse kan man så kun vise flaget på MAX halvt, da det bare er lysten til at opleve 

kærtegn, nærvær og lidt Sexy THAI.

 

God onsdag  og EDWARD welcome to U 2

69lover 

 

 

 

 

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 14 minutter siden:

Hey EG venner 

 

Tja, .... Der kan man se !!! nyt medLEM som lige pludselig har "ønsket" at skrive en så dejlig anmeldelse.... 

Kan KUN anbefale stedet (efter mange glade aflevereinger) og de ting de gør ... Men prisen  (og jeg mangler ikke penge)  er alt alt for høj her 

i forhold til flere steder i Vejle.

 

Min pointe er, jeg respekterer hver evig eneste af vores dejlige Thai´er men hvorfor tage 300 kr mere så folk "kommer" 1 gang istedet for 

at betale 1 kg og så man "kommer" mindst 3 gange så meget .... og den ene gang af disse kan man så kun vise flaget på MAX halvt, da det bare er lysten til at opleve 

kærtegn, nærvær og lidt Sexy THAI.

 

God onsdag  og EDWARD welcome to U 2

69lover 

 

 

 

 

 

   

Jeg har altså også skrevet en positiv anmeldelse af Meena, så jeg tror den er ægte nok. 

Ved ikke hvor du får de kr.300.- fra. Jeg har besøgt dem MANGE gange og betalt kr. 1200.- for en time FP hver gang. Koster det ikke minimum kr.1000.- andre steder. Men ja de er kr.200.- dyrere end flere andre steder. Er ellers meget tilfreds med stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Jeg har altså også skrevet en positiv anmeldelse af Meena, så jeg tror den er ægte nok. 

Ved ikke hvor du får de kr.300.- fra. Jeg har besøgt dem MANGE gange og betalt kr. 1200.- for en time FP hver gang. Koster det ikke minimum kr.1000.- andre steder. Men ja de er kr.200.- dyrere end flere andre steder. Er ellers meget tilfreds med stedet.

Jeg skriver jo også at stedet er OK - det har det været siden de gamle dage med Ten osv. da lå priserne også på et kg for en gode time, og jeg har været på besøg mange glade gange. 

Men når der skal betales et kg + 300 som det er idag,  så er det da sjovere at lege rundt i junglen af mange skønne dejlige Thai´er i Vejle til en pris a et kg pr. gang. 

Så hurtig regnet ud så kan man for 3 ture i Fredericia næsten få en "gratis" tur ekstra i Vejle,  ikke så ringe endda !!! - Vælg selv jeg snupper gerne en "næsten" gratis... 

NB. Husk dette er INGEN kritik af pigerne eller deres service,  men bare en overvejelse hvad man kan få til "næsten" samme pris. 

 

God onsdag

69lover  

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak 69Lover for velkomsten.:D

Jeg har nu været medlem af EG i lang tid men jeg har ikke haft anledning til at skrive noge før nu.

Det med priserne giver sig selv...Jo mere populær det enkelte sted bliver jo mere stiger priserne.

At brokke sig over prisen bruger jeg ikke. Jeg kommer bare ikke igen og det fortæller jeg pigerne inden jeg går og ikke i dette forum.

Omvendt er jeg også gavmild ved pigerne når de gør det godt og behageligt, det forstår pigerne med det samme og der er masser af ekstra service og tid til alt det sjove.

Så jeg har ingen problemer de steder jeg kommer tvært imod. :lol::)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvor kommer det med de kr.1300.- fra, jeg har da altid givet kr.1200.-, og ja det er kr.200.- mere end de steder i måske besøger. Jeg vil da også hellere betale kr.1000.- hvis jeg kan være sikker på samme standard. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Det er super fint,

og de 1200 er nu givet godt ud. Jeg tror faktisk på ifølge min erfaring at når man lige betaler lidt ekstra, om det er 12 eller 13 og til tider 15, så er det også at det giver virkelig pote ved gentagne besøg. 

Mange af pigerne husker på hvem der er gode kunder og hvem der bare vil prutte pris og have fp for under 1 kg. 

De gemmer endda telefonnummer under navne som good eller bad eller big eller quick eller small, eller nice, eller fat osv.  husk på det.

Gode kunder for dem,  er dem der behandler dem godt og betaler godt. 

Og personligt vil jeg da hellere give 1200 for en times rigtig god oplevelse, end at få 2 omgange til 600 og dårlig ligegyldighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, jeg bare vil lade den ligge og selvfølgelig er det op til den enkelte LOVER af de dejlige Thai´er som der er rundt omkring.. 

Vil blot lige nævne,  at jeg ingen steder taler om at prutte om prisen, men blot nævner at de steder som SELV tager/siger det koster 1 kg 

ja men de giver efter mine oplevelser, lige så god en service og oplevelse som de steder hvor det samme koster 1,2 - 1,3 eller 1, 5 kg, 

og JA så kan man jo altid give lidt ekstra frøns ... Jeg tror ikke det er de 2 eller 3 mere som skulle give den KÆMPE ekstra oplevelse eller

at pigerne gør det så meget bedre, nej det er jo pga. konkurrencen og udbuddet i Vejle er det større end i Fredericia .

Alle de steder som tager 1 kg og som yder en dårlig service ville  jo skyde sig selv i foden og blot sige bye bye til gode og måske faste nye kunder. 

Det at man bliver gemt på ens tlf nr - Tja det kan der nok være noget om, f.eks. under stamkunde,  han "kommer" altid  - god ved pigerne - altid ny vasket osv... der er mange muligheder

for grupperinger.  

 

God fredag & weekend 

69lover        

 

P.S. Jeg har generelt altid været tilfreds  de gange V12 i Fredericia er blevet besøgt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...