Hop til indhold
Blueberry

Spændende vinkel på gangbang / eroguide

Recommended Posts

Jeg citerer fra Elskmere.dks blog, som jeg lige faldt over:

"Jeg skal ikke gøre nogen til ofre her, men jeg tvivler oprigtigt på, at han har fortalt pigerne, hvad det hele går ud på. At han annoncerer inde på Eroguide og Annoncelight, som er de to største annonce-portaler for prostitution. At han holder et gangbang ca. hver 14. dag, som han tjener mellem 10 og 15 tusind kr. på hver gang. Sort.

Min veninde har meldt eks-elskerens nebengeschæft til politiet og skattemyndighederne. Samt kontaktet hans arbejdsplads – en børnehave i et københavnsk velhaverkvarter."

Link her:

https://elskmere.dk/alfons-i-forklaedning/

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 7 timer siden:

Jeg citerer fra Elskmere.dks blog, som jeg lige faldt over:

"Jeg skal ikke gøre nogen til ofre her, men jeg tvivler oprigtigt på, at han har fortalt pigerne, hvad det hele går ud på. At han annoncerer inde på Eroguide og Annoncelight, som er de to største annonce-portaler for prostitution. At han holder et gangbang ca. hver 14. dag, som han tjener mellem 10 og 15 tusind kr. på hver gang. Sort.

Min veninde har meldt eks-elskerens nebengeschæft til politiet og skattemyndighederne. Samt kontaktet hans arbejdsplads – en børnehave i et københavnsk velhaverkvarter."

Link her:

https://elskmere.dk/alfons-i-forklaedning/

Godt set :)

Indlægget er dog fra november 2017 og jeg erindrer ikke at den samme fyr regelmæssigt annoncerer om GB på EG i Københavnsområdet, men de afholdes nok ikke der :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige at når jeg læser artiklen, så kan jeg hurtigt tænke på 2 profiler.

Og det passer egentlig fint.

Men træls hvis det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er åbenbart gode penge i det for mænd i den slags.... Det lader da ihvertfald til at det er nemt at få piger og endnu nemmere at få deltagere, som ukritisk kaster sig ud i det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 1 time siden:

Kunne godt tænke mig at vide, hvori den "spændende vinkel" som der står i overskriften ligger?

Tommy, mener du spørgsmålet oprigtigt, eller er du bare uenig i / irriteret på overskriften?

Jeg ser eroguide.dk som et ret regulært forum, hvor vi - som regel - fordomsfrit udveksler erfaringer med glædespiger i særdeleshed og sexlivet i almindelighed. Den ellers ret liberale blogger har et noget andet syn på hjemmesiden. Det er spændende, eller interessant, synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Der er åbenbart gode penge i det for mænd i den slags.... Det lader da ihvertfald til at det er nemt at få piger og endnu nemmere at få deltagere, som ukritisk kaster sig ud i det. 

 

Du mener pigerne snydes for penge fordi de ikke forlanger dem men gør det gratis?

Sådan isoleret set.

Eller handler det om han sårer dem, fordi de ikke er hans eneste ene og i øvrigt har han kone og børn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
McQueen skrev, for 6 timer siden:

Du mener pigerne snydes for penge fordi de ikke forlanger dem men gør det gratis?

Sådan isoleret set.

Eller handler det om han sårer dem, fordi de ikke er hans eneste ene og i øvrigt har han kone og børn ?

Nej @McQueen Jeg tror ikke at alle piger er ludere...hvis det er det du spørger om? 

Jeg er intens modstander af at mænd skal arrangere den slags.... Hver gang en mand laver den slags, så ender det ud i kondom frie GB’s og unge piger som ikke fatter en hujende fis. Det stinker langt væk af udnyttelse. Og jeg spekulere på hvor meget de piger i virkeligheden selv har fået ud af det. 

Det virkeligt ærgerlige er at EG åbenbart bliver brugt flittigt til at hive deltagere med til den slags. Jeg advarede dengang Politikeren arrangerede GB’s og nu er der så bare en anden mand der har lavet ham kunsten efter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2018 at 07:48:

 

Jeg er intens modstander af at mænd skal arrangere den slags.... Hver gang en mand laver den slags, så ender det ud i kondom frie GB’s og unge piger som ikke fatter en hujende fis. Det stinker langt væk af udnyttelse. Og jeg spekulere på hvor meget de piger i virkeligheden selv har fået ud af det. 

 

Dit erfaringsgrundlag er nok lidt spinkelt. Der er masser af mænd, der automatisk bruger kondom til GB. Vi er jo ikke dumme.

Det samme gælder de "unge piger". De fatter en hel masse. De er heller ikke dumme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Er vi ikke bare tilbage ved en københavnsk pendan til Peer Z, som huserede i det jyske? Hvirdan endte det egentlig med ham og hans kampagnen? Historien døde ligesom ud. Nogen der ved, om der er faldet dom? Eller om politiet stadig efterforsker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...