Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i går på besøg hos Tilde på Mon-Cherie! Lad os starte fra begyndelsen - og efter mange besøg på mange forskellige klinikker, må jeg sige, at jeg dybt imponeret over den debuterende Tilde! 

Hendes billeder passer virkelig godt, en klassisk timeglasform, virkelig virkelig velsiddende bryster og en pisse god røv! Så uanset om du er røvmand eller brystmand, opfylder hun begge dele!

Hun er måske noget af det sødeste jeg længe har mødt. Hendes øjne har det der glimt vi alle leder efter, en smittende latter og yderst intelligent glædespige. Jeg holdte nu ikke så længe første gang. Hun lagde sig ned med hovedet på mit bryst hvor vi bare lå, nussede og talte til der var liv i mig igen og så tog vi en omgang mere. Tilde har en sprudlende personlighed og nem at tale med! Hun viser oprigtig interesse for dig og din hverdag og så er hun forbandet fræk og lidt kæk. Da tiden var gået sparkede hun mig ikke ud som det første, men blev liggende til vores samtaleemne var slut hvor jeg selv gjorde de første træk til at tag tøj på og gå. Hun blev i værelset og talte i mens jeg tog tøj på, dog hentede hun en morgenkåbe, så hun ikke frøs.

Tilde er en sand fornøjelse, ægte oprigtighed, hun er helt klart et besøg værd og det er bestemt ikke sidste gang jeg skal ned og hilse på hende. 

Pas nu rigtigt godt på hende, hun er guld værd!! 

https://annoncelight.dk/showad/244856

Del dette indlæg


Link til indlæg
fafnersbane skrev, for 2 minutter siden:

Nu kan en pige jo godt arbejde på flere forskellige adresser, og det er jo tilfældet her.

Er der også en Mon-Cherie på Fyn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Er der andre der har været forbi Tilde og kan bekræfte skønhed, alder og forrygende humør? 

Pft - Calletti 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Er jeg mon den eneste her på sitet som holder af besøg på de gode gamle massageklinikker? 

Virkelig ingen der tør udtale sig om Tilde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, den 3/7/2018 at 14:16:

Er jeg mon den eneste her på sitet som holder af besøg på de gode gamle massageklinikker? 

Virkelig ingen der tør udtale sig om Tilde? 

Bestemt ikke - jeg er osse stadig vild med det gamle koncept. Så to er vi da.

Jeg har talt med Tilde ved en enkelt lejlighed, men ikke været sammen med hende. Hun virker ganske rigtigt som en frisk og ligetil pige - snakkende og udadvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Man er MEGET udstillet, når man skal finde vej til det nye Mon cherie. Så jeg kommer der ikke igen. Af samme grund kommer jeg heller ikke på Romantica og Cassiopeia på Østerbro. Jeg laver mest privat/diskret- aftaler og så vil jeg savne Fanny fra Afrodites piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Isex skrev, for 1 minut siden:

Man er MEGET udstillet, når man skal finde vej til det nye Mon cherie. Så jeg kommer der ikke igen. Af samme grund kommer jeg heller ikke på Romantica og Cassiopeia på Østerbro. Jeg laver mest privat/diskret- aftaler og så vil jeg savne Fanny fra Afrodites piger. 

Indgangen til Mon-Cherie føles rigtignok som en ørkenvandring op ad verdens længste og bedst skiltede indgang....... men man skal blot huske på at området ikke just er menneskefyldt. 

Romantica og Cassiopeiastars er i mine øjne langt mindre diskrete og chancen for at møde en jeg kender i de menneskefyldte kvarterer langt større. 

Og så vil jeg i øvrigt også melde mig med et lidt øv'et udtryk i ansigtet over Fannys forsvinden.......men hvor har hun været en fantastisk pige at forsvinde bag nedrullede gardiner hos. Bliver helt lykkelig ved tanken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...