Guest Professoren Skrevet 10. April, 2018 Hej gents Nogen der kan anbefale en voksen GP i Odense eller langs E20 mod Middelfart/Fredericia? Det bliver torsdag eller fredag i denne uge. Mine præferencer er voksne (35+), ikke-fede piger der har den fornødne pli og tålmodighed til en ældre herre som mig. Farve og etnicitet er ikke afgørende, hvis erfaringerne er gode.Rigtige kys, god hygiejne samt ingen røglugt tæller meget positivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 11. April, 2018 ...det er jo ikke fordi der ikke er fristende annoncer, men friske erfaringer ville være rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 12. April, 2018 Du skal da besøge Silje https://annoncelight.dk/showad/207370 Må med det samme sige at min oplevelse med hende ikke er i frisk erindring. Den ligger mindst et par år tilbage. Men jeg husker hende som sød og nærværende. Hvilket en del anmeldelser her også fortæller. Hun ser ud til at være på i dag i Odense. Dog skriver enkelte her at billeder ikke længere passer. Da hun skulle være blevet større. Dette kan jeg ikke hverken be- eller afkræfte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. April, 2018 lovingboobs skrev, for 3 timer siden: Du skal da besøge Silje Har besøgt hende en enkelt gang. Hun er bare ikke lige min kop the, men det skal ikke ligge hende til last, for hun leverer varen og synes hun var god til at "føle" hvad man kunne lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg