Hop til indhold
Mydarling

GB i valby 17/04

Recommended Posts

Hej frække fyre og dejlige gentlemen. 

Efter en del forespørgel har jeg besluttet at holde et GangBang den 17/04 fra 16.30-18 ;-) 

Jeg tilbyder alt det blide og behagelige, inklusive tungekys. Og græsk -så længe jeg kan holde til det. 

Bare liderlige mig og alle jer frække fyre.. Der er begrænset pladser, så hvis du vil være sikker på en plads kan du overføre 500kr og så holder jeg pladsen til dig - bare lige sende mig en besked, så får du nummeret (-; ellers kan du bare komme fobi på dagen. Prisen for denne herlige eftermiddag er 1300kr. 

 

 

0D8F7F19-7160-45CB-91BB-947373625929.jpeg

78E3EDC8-4C0E-4508-B6E4-ED5899BB615E.jpeg

D3357308-5475-47C6-BDFF-ECE9AC5268C2.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor DEJLIGT!

Et GB i Københavnsområdet som jo er et tætbefolket område..

Altid undret mig over, hvorfor at der ikke er flere liderlige unge københavnerpiger dér, som er nysgerrige på GB..

Dejligt at høre at der sker noget på den front <3

Mydarling, du har min dybeste beundring.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 15 timer siden:

Hvor DEJLIGT!

Et GB i Københavnsområdet som jo er et tætbefolket område..

Altid undret mig over, hvorfor at der ikke er flere liderlige unge københavnerpiger dér, som er nysgerrige på GB..

Dejligt at høre at der sker noget på den front <3

Mydarling, du har min dybeste beundring.

Enig ;-) det er spænende at se om det bliver en succes. Hvis det er tilfældet kan det meget vel være der kommer flere .. 

Tak for beundringen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mydarling.

 

øv jeg ikke kan deltage, du ser aldeles lækker ud og det lyder godt...... men.....

kan du mon overveje at arrangere næste gang i dagtimerne, det er lettere at snige sig væk fra arbejdet end konen!-))

jesper

Redigeret af Jesperh6
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Jesperh6 skrev, for 5 timer siden:

Hej Mydarling.

 

øv jeg ikke kan deltage, du ser aldeles lækker ud og det lyder godt...... men.....

kan du mon overveje at arrangere næste gang i dagtimerne, det er lettere at snige sig væk fra arbejdet end konen!-))

jesper

Ha haa, nu er vi nogle, der synes at det for en gangs skyld er dejligt, at det ligger UDEN for arbejdstiden, og lige der hvor man skal ud og “spille golf” ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesperh6 skrev, for 22 timer siden:

Hej Mydarling.

 

øv jeg ikke kan deltage, du ser aldeles lækker ud og det lyder godt...... men.....

kan du mon overveje at arrangere næste gang i dagtimerne, det er lettere at snige sig væk fra arbejdet end konen!-))

jesper

Haha ;-) ha, hvis jeg føler der er stemningen for det kan jeg godt. Men vi når desværre nok over på den anden side af sommerferien først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
classynomad skrev, for 14 timer siden:

Det ser super frækt ud!

Hvor mange deltagere kommer i alt?

Jeg har sat er max på seks ;-) tænker at på den måde får vi alle mest leg ud af det ☺️.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at dette arrangement fortjener at få en anmeldelse med på vejen:

Jeg ankom ca 10 min inde i arrangementet da det viste sig sværere end forventet at finde en p-plads...

Stedet lå diskret som en kælderforretning i en boligblok, ring på klokken og efter et øjeblik tog telefondamen i mod mig. Omklædning foregik i entréen da selve arbejdsværelset ikke var verdens største...

Et hurtigt bad i kælderen og så sneg jeg mig ind for at deltage i løjerne.

Så snart jeg kom inden for døren så jeg at pigen var godt i gang med at ride den anden fyr der var dukket op men så snart jeg kom ind i hendes synsfelt kiggede hun sultent på mig og rakte ud efter min pik...

Så var stilen ligesom lagt og før jeg nåede at se mig om havde jeg gummi på og pikken i munden på hende... Kort efter byttede vi så jeg nu lå og blev suttet imens hun blev taget bag fra, fantastisk, det bliver ikke meget bedre tænkte jeg... indtil hun kiggede mig dybt i øjnene og sagde vil I ikke godt tage mig i begge huller samtidig... Man skulle jo være et skarn hvis man skulle sidde sådan en opfordring overhørig... Vi prøvede men kunne ikke rigtig få det til at lykkes måske fordi hun allerede havde fået ham den anden til at komme 2 gange på det tidspunkt så han måtte give op og overlod hende til mig...

Hmm ikke meget gangbang det blev til nåede jeg at tænke, bare hun nu ikke mister gejsten. Heldigvis tog jeg fejl og der blev slikket kneppet og suttet til den store guldmedalje. Det er længe siden at jeg har formået at holde “begejstringen” så længe men når nu man er alene om at tilfredsstille pigen, må man jo finde de ekstra ressourcer frem. 

Sveden haglede af os og et par gange måtte vi lige tage en tår vand så væskebalancen blev holdt i orden. Dog gik der aldrig mere end et par minutter før hun igen kastede sig over min pik eller lagde sig så jeg ikke kunne lade være med at slikke eller kneppe hende igen.

Til sidst fik jeg igen et skælmsk smil og et frækt blik hvorefter hun spurgte om jeg ikke ville komme ud over hendes bryster. 

Det kunne jeg ko heller ikke sige nej til så med et brøl afsluttede jeg og faldt sammen ved siden af hende. 

Hvor lang tid var der gået... Jeg var helt blank... 10 min til arrangementet sluttede viste det sig... Fedt hold da op en fed oplevelse. Selv om der godt kunne have været et par stykker til at hjælpe mig med at tilfredsstille hende, hun havde i hvert fald rigelig energi til mere end en/to fyre.

Hun talte om at holde et arrangement igen efter sommerferien, jeg håber at denne anmeldelse kan lokke nogle flere ud af busken til den tid ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nskh skrev, den 19/4/2018 at 15:00:

Jeg synes at dette arrangement fortjener at få en anmeldelse med på vejen:

Jeg ankom ca 10 min inde i arrangementet da det viste sig sværere end forventet at finde en p-plads...

Stedet lå diskret som en kælderforretning i en boligblok, ring på klokken og efter et øjeblik tog telefondamen i mod mig. Omklædning foregik i entréen da selve arbejdsværelset ikke var verdens største...

Et hurtigt bad i kælderen og så sneg jeg mig ind for at deltage i løjerne.

Så snart jeg kom inden for døren så jeg at pigen var godt i gang med at ride den anden fyr der var dukket op men så snart jeg kom ind i hendes synsfelt kiggede hun sultent på mig og rakte ud efter min pik...

Så var stilen ligesom lagt og før jeg nåede at se mig om havde jeg gummi på og pikken i munden på hende... Kort efter byttede vi så jeg nu lå og blev suttet imens hun blev taget bag fra, fantastisk, det bliver ikke meget bedre tænkte jeg... indtil hun kiggede mig dybt i øjnene og sagde vil I ikke godt tage mig i begge huller samtidig... Man skulle jo være et skarn hvis man skulle sidde sådan en opfordring overhørig... Vi prøvede men kunne ikke rigtig få det til at lykkes måske fordi hun allerede havde fået ham den anden til at komme 2 gange på det tidspunkt så han måtte give op og overlod hende til mig...

Hmm ikke meget gangbang det blev til nåede jeg at tænke, bare hun nu ikke mister gejsten. Heldigvis tog jeg fejl og der blev slikket kneppet og suttet til den store guldmedalje. Det er længe siden at jeg har formået at holde “begejstringen” så længe men når nu man er alene om at tilfredsstille pigen, må man jo finde de ekstra ressourcer frem. 

Sveden haglede af os og et par gange måtte vi lige tage en tår vand så væskebalancen blev holdt i orden. Dog gik der aldrig mere end et par minutter før hun igen kastede sig over min pik eller lagde sig så jeg ikke kunne lade være med at slikke eller kneppe hende igen.

Til sidst fik jeg igen et skælmsk smil og et frækt blik hvorefter hun spurgte om jeg ikke ville komme ud over hendes bryster. 

Det kunne jeg ko heller ikke sige nej til så med et brøl afsluttede jeg og faldt sammen ved siden af hende. 

Hvor lang tid var der gået... Jeg var helt blank... 10 min til arrangementet sluttede viste det sig... Fedt hold da op en fed oplevelse. Selv om der godt kunne have været et par stykker til at hjælpe mig med at tilfredsstille hende, hun havde i hvert fald rigelig energi til mere end en/to fyre.

Hun talte om at holde et arrangement igen efter sommerferien, jeg håber at denne anmeldelse kan lokke nogle flere ud af busken til den tid ;-)

 

Ej det var søde ord ;-) jeg syntes du klarede det rigtig godt, der kan du sgu godt klappe dig selv på skulderen :-) tak for anbefalingen. Jeg håber også den kan lokke flere ud af busken til runde to :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, den 11/4/2018 at 17:55:

Ha haa, nu er vi nogle, der synes at det for en gangs skyld er dejligt, at det ligger UDEN for arbejdstiden, og lige der hvor man skal ud og “spille golf” ;)

Jeg kunne vældig godt tænke mig at deltage, hvis der bliver en gentagelse. Dog er det tæt på umuligt, hvis det ligger i arbejdstiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mydarling skrev, for 4 timer siden:

Lige nu er jeg på ferie måneden ud, men må se hvad jeg kan gøre når jeg kommer hjem igen ;-) 

ønsker dig en god ferie.. håber det bliver til noget knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...