Hop til indhold
Svaberen

Vedr. annonce: "Hurtigt knald eller blow søges i Århus i eftermiddag"

Recommended Posts

Guest 8270
bonderosen skrev, for 1 minut siden:

Jeg selv røget i fælden,,,,,tror det ren lir...intet seriøst bagved

Hun har besøgt mig flere gange, sød pige..ganske seriøs :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødes med hende sød og seriøs .  Jeg tror mange af jer mænd skal tænke på hvordan i henvender jer !!!!!!!

Hende her er jo delvis amatør prøv at skrive pænt til hende og svarer hun ikke lige inden for 5 min så måske ikke lige fyr en " sviner " af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende for ca et par år tilbage. Dengang var hun nem at få en aftale med efter lidt diskussion omkring hvor det skulle foregå. Hun havde tilbudt mig anal, men kunne ikke klare størrelsen så jeg fik en del af det aftalte beløb tilbage, så meget reel vil jeg sige. Sød og pæn, ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er god nok. Og enig i hvad flere skriver; - hun er delvis amatør og drevet af lysten.

Det krævede dog også for mig laaang mail korrespondance at få en aftale i hus. Men efter første møde er der nu ingen problemer ;-)

Hun er rigtig sød og frisk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder

Har flere gange skiftet navn  , men er den  samme pige , kan være pga hun ikke holder de aftaler og svare på mail , som gir dårlig anmeldelse og laver en ny profil 

Hun er ikke min kop The en aftale skal holdes , blow og sex  ikke noget at råbe hurra for  , dårlig karakter her fra

https://annoncelight.dk/showad/238335

 

Redigeret af stifinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...