Hop til indhold
AndenXXX

Kineser, Lili, Katja holdt / holder til i Rødovre

Recommended Posts

Guest DenSøde
AndenXXX skrev, for 19 minutter siden:

Hey guys - nogen af jer, der ved hvad der er blevet af Lili/Katja/Kineseren?

Jeg synes jeg har læst for noget tid siden, at hun er rejst hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
DenSøde skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes jeg har læst for noget tid siden, at hun er rejst hjem.

Jeps, hun er for evigt (hvor lang tid det så end er) tabt til de kinesiske risgryder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndenXXX skrev, den 10/4/2018 at 22:55:

haha - ja, netop hende :-) 

 

Pigeforskeren skrev, den 27/7/2016 at 10:34:

 "Den lille kineser" i NV-kvarteret holder stadig skansen. Respektabelt - beundringsværdigt. Det er efterhånden blevet et par år siden, jeg selv havde fornøjelsen, og den gang var det vist Ingerslevgade eller deromkring. Beskeden var den gang som så mange andre har fået den: Ring på mobilen, når du er der. Dørklokken nede virker ikke. Jeg stod ved opgangen inde i gården - terrazzo-trappe-opgang - og kommunikerede med pigen. Kom ind på trappen, var usikker på etagen, og begyndte opstigningen. Gættede på en dør med et usædvanligt navn og skulle til at ringe på, da jeg oven over hørte lyde. Jeg løb derop, og der - i den havt åbnede dør stod en lille splitternøgen pige og lagde fingeren på munden for at antyde, at jeg skulle være stille. Hun viste mig gennem entreen forbi en lukket dør (arbejdsværelset) ind i en stue og bad mig vente lidt. Så gik hun tilbage til værelset, hvor hun åbenbart var i gang med en kunde. Jeg var i godt humør, så jeg lod tiden vise, hvad der måtte komme. Der ventede jeg i 20 minutter, hvor jeg af og til kunne høre de slagfaste rytmer, som når man slår en knytnæve ind i håndfladen. Der blev kneppet, kunne jeg forstå. Jeg så mig om i stuen. Det stod en tændt computer. en del tøj (pigetøj - ikke kineserens?) lå rundt omkring på stole og på gulvet. Jeg ryddede lidt op, når jeg nu alligevel skulle fordrive tiden. Jeg kunne se ned på en S-togs-linie. Der kørte en del tog, medens jeg ventede. Endelig fik hun lempet ham ud, og hun var nok selv i badeværelse eller køkken i ca. 30 sekunder. - Det med de 30 sekunder er ikke overdrevet/underdrevet. Så jeg tænkte: Det var den rengøring.

Så kom hun langsomt ind til mig, - denne gang iført gennemsigtig Ole lukøje natkjole - gik hen til mig - så mig dybt i øjnene og sagde - undskyld! Jeg fandt stadig oplevelsen usædvanlig og godtog at fortsætte. Vi gik nu ind i værelset, hun tog natkjolen af igen. Sengen så nærmest uredt ud, hun havde en lille dyne, og vi putte os i varmen og hyggede os lidt. Det var formiddag. min fornemmelse var, at hun ikke rigtig var stået op endnu, men arbejdsdagen var gået i gang "af sig selv". Det var "morgenvarmen" under dynen, hun ikke helt havde sluppet endnu. Jeg skal for en ordens skyld nævne, at jeg - på grund af den hurtige rengøring - undlod at slikke hende mellem benene, men hun var absolut lækker varm og våd i det område. Jeg accepterede også kondom, før jeg stak pikken i hende. - Jeg skal også huske at bemærke, at hun bestemt var en køn lille en. Smukt ansigt, frisuren som på billederne sad som om, hun lige var kommet fra frisøren, og de velformede bryster på den lille krop var fine. Hun var nuttet!

Jeg havde betalt for en time. Efter udløsning tilbød hun at give mig noget massage. Jeg faldt vist i søvn og vågnede igen måske 10 minutter før tid. Da begyndte hun at tage mobilen og aftale med nye kunder (den havde ringet jævnligt under hele samværet). Jeg tænkte på, at andre har fortalt om, at de, når de ringede hende op, kunne høre lyde, der tydeligvis fortalte, at der blev kneppet intens, medens hun forsøgte at lave en ny aftale. Hun undskyldte over for mig, at de ringede hele tiden, - også at de kom ofte uden aftale, så hun havde lidt svært ved at styre aftalerne. Den gang - og ofte senere - har jeg tænkt: Hold da op hvor den pige får kneppet noget videre. - Ja, hun er vel nødt til at rejse sig fra sengen og gå ud for at få noget at spise ind imellem. Ellers har jeg indtryk af, at hun er kæde-knepper. Og hun kan åbenbart overkomme det - og overleve det. - Min fantasi siger mig, at nogle mænd ikke kan sige nej til tilbuddet om at stikke pikken i hende uden beskyttelse. Hun må være robust på en helt særlig måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Tatra skrev, den 10/4/2018 at 18:22:

Jeps, hun er for evigt (hvor lang tid det så end er) tabt til de kinesiske risgryder.

Hun overvejede på et tidspunkt bitcoins, hvis hun gjorde alvor af det - så var hendes pension bestemt sikret ;)   Det er jo altid dejligt, når planen lykkes.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...