Hop til indhold
PeeHairy

Behåret Q - gerne moden....

Recommended Posts

PeeHairy skrev, for 8 timer siden:

Hej.

Jeg søger kontakt med en behåret Q - naturlig - gerne meget behåret. 

Gerne moden. 

Nogen der kan hjælpe med forslag? Tak

Svenske Tekla hos Afrodites Piger i Herlev - hvis du kan vente til på torsdag. - Hun fremviser en temmelig tæt hårdusk mellem benene.

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=2

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line (Valby tidligere Buddingepigerne) og Rebecca i Ahornsgade. Kan anbefale begge men nok mest Rebecca. Faktisk har jeg også kun set Dolly (dyt også i Valby) med hår på, men det er længe siden og hun er nok mere for de specielt interesserede. Ville selv ønske at flere ville lade hårene være.

 

Redigeret af ekek

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 15 timer siden:

Svenske Tekla hos Afrodites Piger i Herlev - hvis du kan vente til på torsdag. - Hun fremviser en temmelig tæt hårdusk mellem benene.

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=2

 

Ja har set hende :-) uhm - men som jeg forstår skal man helst være dominerende hvis man skal besøge hende? Tager jeg fejl? Har du besøgt hende og har erfaringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 5 timer siden:

Line (Valby tidligere Buddingepigerne) og Rebecca i Ahornsgade. Kan anbefale begge men nok mest Rebecca. Faktisk har jeg også kun set Dolly (dyt også i Valby) med hår på, men det er længe siden og hun er nok mere for de specielt interesserede. Ville selv ønske at flere ville lade hårene være.

 

Hej Hvem er Dolly i Valby? Er hun godt behåret? Er det hende med meget store bryster? 

Du skriver "mere for de specielt interesserede." hvordan special interesseret ? kan du uddybe? 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 23 minutter siden:

Hej Hvem er Dolly i Valby? Er hun godt behåret? Er det hende med meget store bryster? 

Du skriver "mere for de specielt interesserede." hvordan special interesseret ? kan du uddybe? 

Tak

Ja det er Dollydyt i Valby med de kæmpestore bryster.  Forbeholdet går på, at hun dels er godt oppe i årene, dels er noget uberegnelig, og nogle gange bare lægger sig og ikke gør noget for at stimulere gæsten. Hun har da også jævnligt fået negativ omtale her på Eroguide, og mine oplevelser med hende går fra rigtig godt til rigtig skidt. Jeg har også været ude for, at hun konkluderede, at jeg ikke kunne få den op at stå, inden jeg selv var klar til at give op. Men så galt er det dog kun gået en gang.

Hun er/var ikke specielt kraftig behåret. Jeg er lige ved at tro, at hun faktisk var ægte blondine, da jeg mødte hende første gang for næsten 25 år siden (nu er hun vel snarere gråhåret), og de plejer ikke at være så behårede som de mørke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 46 minutter siden:

Ja har set hende :-) uhm - men som jeg forstår skal man helst være dominerende hvis man skal besøge hende? Tager jeg fejl? Har du besøgt hende og har erfaringer ?

Nej, - blandt Afrodites Piger har jeg rykket Fanny og Jasmin i kussehårene, - men Tekla er jeg ikke nået til endnu. - Jeg ønsker ikke at dominere hende, - men jeg kan vel godt kommandere hende til at sprede ben og gøre dusken tilgængelig. - Der ser ud til, at der er rigeligt at gribe fat i. - Jeg må tænke over det.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...