Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvorfor kan jeg ikke opdatere min annonce ?

Recommended Posts

Som overskriften siger, hvorfor kan jeg ikke opdatere min annonce ? 

Jeg kan ikke betale, får bare en underlig tekst !!!

Og når jeg skærer teksten helt ind til de 500 tegn, så virker det heller ikke

Har så fået en besked på, at min tekst lige skal ses igennem først... underligt, det har jeg aldrig oplevet før og nu er det 2 dage siden...moderator plejer altid at været meget hurtigt til at give svar tilbage, så hvad fejler mon !!!

Knus massage - Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej Sara!

Beklager. Det sker det går lidt langsomt med at få godkendt tekster og billeder. Jeg har nu været inde og godkende din tekst. Jeg kan dog se at du stadig har angivet en tekst der er lidt lang ift. de 500 tegn der grænsen for en gratis-annonce. Derfor bliver den ikke vist fuldt ud på din aktive annonce.

Du kan undgå både godkendelse og begrænsning på længde, hvis du betaler for et abonnement. Det er lidt uklart for mig om du har problemer med at betale for et abonnement. Sig til hvis det er tilfældet, så hjælper jeg gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hvad betalingsmulighed forsøger du at bruge? "Betalingskort", "Mobilepay" eller "Paysafecard"?

Kan du komme lidt nærmere ind på hvad den underlige tekst er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...