Hop til indhold
Neomodus

Shemale Milikki

Recommended Posts

Hej,

Jeg overvejer at besøge den dejlige Milikki, når hun/han snart kommer til Esbjerg området.

https://massage.side6.dk/transmilikki

Det lader til at hun er hård, lige på og meget aktiv, hvilket passer mig perfekt. (jeg er helt ny indenfor købe sex).

 

Dog tænker jeg, at 2000.- for en time er i den gode ende? Eller er det et meget fornuftigt niveau?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Kvalitet koster.....

kvalitet ???...hvad er kvalitet, og har prisen noget med det at gøre ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden:

Kvalitet koster.....

Jeg er helt enig og betaler også gerne.

Dog kendte jeg ikke helt til pris niveauet, men det lader til at være ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Neomodus skrev, for 2 timer siden:

Hej,

Jeg overvejer at besøge den dejlige Milikki, når hun/han snart kommer til Esbjerg området.

https://massage.side6.dk/transmilikki

Det lader til at hun er hård, lige på og meget aktiv, hvilket passer mig perfekt. (jeg er helt ny indenfor købe sex).

 

Dog tænker jeg, at 2000.- for en time er i den gode ende? Eller er det et meget fornuftigt niveau?

normalpris for en time er kr 1500 og du kan ved lidt lidt forhandling få prisen yderligere ned... du skal nok lige læse anmeldelser på wiki og notere de heftigt fotosjoppede billeder på hendes profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
happycamper skrev, den 10/4/2018 at 14:18:

normalpris for en time er kr 1500 og du kan ved lidt lidt forhandling få prisen yderligere ned... du skal nok lige læse anmeldelser på wiki og notere de heftigt fotosjoppede billeder på hendes profil.

 

Neomodus skrev, den 10/4/2018 at 11:24:

Hej,

Jeg overvejer at besøge den dejlige Milikki, når hun/han snart kommer til Esbjerg området.

https://massage.side6.dk/transmilikki

Det lader til at hun er hård, lige på og meget aktiv, hvilket passer mig perfekt. (jeg er helt ny indenfor købe sex).

 

Dog tænker jeg, at 2000.- for en time er i den gode ende? Eller er det et meget fornuftigt niveau?

Idiot - hér prøver man at være venlig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Plantard skrev, for 2 timer siden:

Bare min personlige mening - synes forhandling/krejleri er dårlig stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plantard skrev, den 21/4/2018 at 12:05:

Bare min personlige mening - synes forhandling/krejleri er dårlig stil. 

Fuldstændig enig, giver da også en underlig stemning hvis man først lige skal prutte det 100-200,- ned... Hvordan kan man også forvente en lidt ekstra service, hvis man ikke engang gider betale for basic ydelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

ja enig med OleV forhandling er dårlig stil, hvis prisen er forkert. køb et andet sted, det samme med brugt salg.. sætter man en pris kommer der million forslag på man skal give det væk.. dansk når det er værst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...