Hop til indhold
Gæst

Rygepause hos Madame M

Recommended Posts

Gæst

https://madame-m-dk.webnode.dk/

Dagen var kommet og jeg stod med fugtige hænder foran døren til domicilet i Odense.

jeg blev lukket ind af slavetøsen der førte mig ind og bad mig venligt men bestemt om at lægge tøjet på stolen i hjørnet, inden hun blindfoldede mig og lænkede mig til korset.

stod et øjeblik og fornemmede rummet og musikken der dystert og bestemt lukkede sig omkring mig..

slavetøsens høje hæle forsvandt og jeg var alene i rummet ! 

Men ikke længe, jeg kunne høre lighteren klikke og duften af tobak bredte sig i rummet ... madames høje lakstøvler klikkede på det hårde stengulv og jeg fornemmede hende tæt på .. hun pustede røgen i hovedet på mig og bad mig åbne munden og ligge hovedet tilbage, resolut spyttede hun i min åbne mund og bad mig stikke tungen ud og askede på den ...

hold den der, befalede hun, mens hendes negle gik på opdagelse på min krop.

med et rev hun blindfoldet af og jeg stirrede direkte i hendes isnende øjne, hun tog endnu en hiv på cigaretten og fandt en snor frem og bandt den stramt omkring min pik og nosser.

hun testede efterfølgende min smertegrænse på brystvorterne med forskellige klemmer, det nev godt, men man flæber ikke hos madame ..

den næste time stod tiden stille og jeg kan ærligt ikke skille det ene fra det andet men endte fixeret i gynækolog stolen og blev introduceret for prostata massage og fik lov at få en eksplosion af en orgasme inden jeg blev sendt i bad ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Lillebror! skrev, for 12 timer siden:

https://madame-m-dk.webnode.dk/

Dagen var kommet og jeg stod med fugtige hænder foran døren til domicilet i Odense.

jeg blev lukket ind af slavetøsen der førte mig ind og bad mig venligt men bestemt om at lægge tøjet på stolen i hjørnet, inden hun blindfoldede mig og lænkede mig til korset.

stod et øjeblik og fornemmede rummet og musikken der dystert og bestemt lukkede sig omkring mig..

slavetøsens høje hæle forsvandt og jeg var alene i rummet ! 

Men ikke længe, jeg kunne høre lighteren klikke og duften af tobak bredte sig i rummet ... madames høje lakstøvler klikkede på det hårde stengulv og jeg fornemmede hende tæt på .. hun pustede røgen i hovedet på mig og bad mig åbne munden og ligge hovedet tilbage, resolut spyttede hun i min åbne mund og bad mig stikke tungen ud og askede på den ...

hold den der, befalede hun, mens hendes negle gik på opdagelse på min krop.

med et rev hun blindfoldet af og jeg stirrede direkte i hendes isnende øjne, hun tog endnu en hiv på cigaretten og fandt en snor frem og bandt den stramt omkring min pik og nosser.

hun testede efterfølgende min smertegrænse på brystvorterne med forskellige klemmer, det nev godt, men man flæber ikke hos madame ..

den næste time stod tiden stille og jeg kan ærligt ikke skille det ene fra det andet men endte fixeret i gynækolog stolen og blev introduceret for prostata massage og fik lov at få en eksplosion af en orgasme inden jeg blev sendt i bad ....

Kære lillebror  (Askebæger )

Madame  takker og ønsker det nye Askebægere  Lillebror (kings) velkommen i dette fantastiske Univers- hvor ingen lyster-fantasier er forbudte. Du er nu trådt ind i en verden hvor du absolut hverken  er sær eller ene om at have  denne fetish.

Askebægeret har efterladt  18 kings liggende i madames hule og du skal være velkommen ved  Madame, når lysten igen opstår. Når det så er sagt, så  slipper du ikke for at tag en ny pakke kings med, dem får du hurtigt brugt. Din fantasi er dig og den er kommet for at blive, meeen der er venter lidt træning forude med at sidde stille og vise Madame at du kan være et smukt Askebægere iblandt alle  Madame s  andre unikke statuer   ;-)

 

Felling safe and secure in Mistress Arms 

IMG_4564.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Herhid skrev, for 4 timer siden:

Jeg foretrækker en god cigar, men måske Madame M kun ryger Kings.

en god cigar er da heller ikke helt  af vejen @Herhid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...