Hop til indhold

Recommended Posts

Havde efter en hård arbejdsuge og en meget våd bytur dagen før, hårdt brug for lidt forkælelse.

Havde aldrig besøgt Thai Lanna Wellness

http://www.thailannawellness.dk/

Men havde kigget på deres lokaler på vej fra stationen til casiopeiastars. Ringede på og blev ført ind af en ældre ikke helt skidt udseende thai, smed skoene og blev ført ind i de meget store og meget rene og pæne lokaler, uden tvivl de pæneste lokaler af denne slags jeg har set rundt omkring.

Valgte en times olie massage, valgte at betale med dankort efter behandling. Damen forlod lokalet og jeg smed tøjet og lagde mig til rette. Et par minutter efter kom pigen ind der skulle masserer mig, en ægte thai MILF. Ling, eller noget i den stil, var flot med en slank krop og store nødder i en stram sort bluse.

Fik en lille tallerken med lidt frugt og et glas juice at snacke på mens hun hentede olien og lidt vand.

Ling masserede rigtig godt, fast uden at være hårdt...blidt uden at være slattent. Dejligt afslappende uden nogen frække strejf...men alligevel lidt erotisk.

Hun kom hele vejen rundt mens vi småsludrede/flirtede på ok engelsk. Dan hun var ved at være færdig spurgte hun om jeg ville have hånd til mit efterhånden halv erigerede lem......jooo tak som byder. Dette var hun også udemærket til, ingen stress at føle og frække blik hen ad vejen....ved ikke om jeg kunne have lokket hende til mere, men da der var første gang der ville jeg ikke prøve lykken.

Blev vasket af og påklædt....og et kram på vej ud af døren....hvor vi stødte på den smukkeste thaipige nogensinde, en rigtig babe med et skøøøønt smil. Aner ikke hvem det var, men håber nogen har en anelse for øjøj hende ville jeg gerne lære bedre at kende.

Men et lækkert sted, flotte piger og god massage. Jeg kommer igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja stedet et flot - og stort. Jeg har ingen fornemmelse af, hvor mange piger der er. Jeg har været der en del gange, både da stedet lå i Århusgade og nu her i Bergensgade.

Jeg har haft gode oplevelser som Bananas, men har også oplevet det modsatte. Det er meget afhængigt af, hvilken pige man bliver tildelt. Dette er ikke anderledes end andre steder, men på et så stort sted er chancen for en nitte vel større end på et sted med 2-3 stykker, som man efterhånden kender.

Stedets store minus er i mine øjne den manglende diskretion. Det er beliggende på hjørnet af en gade, hvor det fra alle retninger vrimler med folk på vej til eller fra Østerport.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er de jo flyttet igen, og jeg var nysgerrig efter, om man stadig kunne møde Pim, hende der grundlagde stedet i Århusgade.
Afsted til Strandboulevarden, og der kan man tale om manglende diskretion! Et befærdet hjørne, lige ved skolen, og lige bag busstoppestedet, - hold da op. Ind kom jeg dog, og blev budt velkommen af en pænt klædt pige, som talte dansk. Bagved stod en ældre, sjusket klædt rengøringskone/madmor - og jeg var lige bange for, at jeg ville få hende pudset på mig. Sådan gik det ikke. 
Man stiller stadig skoene ved indgangen, og der stod en del i forskellige størrelser. Så blev jeg lodset ind i første værelse, og det rummede to madrasser op ad hver sin væg. Ret upraktisk for massøren ikke at kunne komme hele vejen rundt!

Massøren viste sig at være en tredje pige, Pen, som kun talte en smule engelsk. Så jeg fik ikke flere oplysninger om stedet.

1 time olie - 350,-.

Massagen var ok. Hun tilbød HJ (jatak) til 350,- og derefter spurgte hun om hun også skulle lægge tøjet, og det var jeg ikke lige i humør til. Jeg ved ikke , hvad det ville koste, og om jeg kunne have fået flere ydelser end det.

Mens jeg tog tøjet på igen, hørte jeg en kvindelig kunde komme ind og bede om nakke/skulder-massage...

Da jeg skulle gå, stod en fjerde pige (ung, slank, smuk! - og med bøjle på tænderne) klar til at låse op ud til gaden og låse efter mig. Men Pim så jeg ikke noget til.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Er der nogle der har været så heldig at få massage af "chefen" og giver hun mere end bare massage så ?

Hvad hedder chefen nu ?

Hende der startede den har før haft mere end massage på tapetet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Hende den flotte unge pige med bøjle - nogen ide om hvad hun hedder?

 

Mener hun hed Sai Fai, og hun er der vist ikke længere :(.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...