Hop til indhold
Gæst

Fra beskidt fantasi til sofistikeret virkelighed

Recommended Posts

Gæst

Efter i årevis at ha’ skjult og undertrykt min rygefetish og tænkt at det var mig der var sær...

tog jeg en beslutning om at i det mindste at udleve den en gang !

jeg søgte rundt omkring efter dominaer, der tilbød netop det jeg søgte...

kontaktede et par stykker, men endte hos Madame M, til trods for hun ikke lige var fra lokalområdet, men madame havde fra første kontakt en ro og forståelse der hurtig fik mig til at føle mig tryg. Vi snakkede længe og dybt og vi aftalte et møde.

Jeg havde et pragtfuldt besøg og fik min fantasi udlevet, samt fik en smag på hvad denne verden ellers gemmer uden på noget tidspunkt at føle mine grænser blev brudt men blot blidt udvidet.

så fra en total nybegynder i SM verdenen kan jeg kun på det varmeste anbefale at tage en snak med madame M hvis der er en fetish du tror du er helt alene med ...

fetish er hjemme hos hende men hun tilbyder desværre IKKE blide former.

https://madame-m-dk.webnode.dk/

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pragtfuld oplevelse, jeg kan jo kun tale for mig selv ...

for mig er det oplevelsen af at se et lakklædt dominerende kvinde der udstråler magt, sidde og ryge og puste røgen ind i mig som en slags BC, efterfulgt af asken ....

måske ikke for alle, men det virker for mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Lillebror! skrev, for 11 timer siden:

Efter i årevis at ha’ skjult og undertrykt min rygefetish og tænkt at det var mig der var sær...

tog jeg en beslutning om at i det mindste at udleve den en gang !

jeg søgte rundt omkring efter dominaer, der tilbød netop det jeg søgte...

kontaktede et par stykker, men endte hos Madame M, til trods for hun ikke lige var fra lokalområdet, men madame havde fra første kontakt en ro og forståelse der hurtig fik mig til at føle mig tryg. Vi snakkede længe og dybt og vi aftalte et møde.

Jeg havde et pragtfuldt besøg og fik min fantasi udlevet, samt fik en smag på hvad denne verden ellers gemmer uden på noget tidspunkt at føle mine grænser blev brudt men blot blidt udvidet.

så fra en total nybegynder i SM verdenen kan jeg kun på det varmeste anbefale at tage en snak med madame M hvis der er en fetish du tror du er helt alene med ...

fetish er hjemme hos hende men hun tilbyder desværre IKKE blide former.

https://madame-m-dk.webnode.dk/

Kære lillebror  (Askebæger )

Madame  takker og ønsker det nye Askebægere  Lillebror (kings) velkommen i dette fantastiske Univers- hvor ingen lyster-fantasier er forbudte. Du er nu trådt ind i en verden hvor du absolut hverken  er sær eller ene om at have  denne fetish.

Askebægeret har efterladt  18 kings liggende i madames hule og du skal være velkommen ved  Madame, når lysten igen opstår. Når det så er sagt, så  slipper du ikke for at tag en ny pakke kings med, dem får du hurtigt brugt. Din fantasi er dig og den er kommet for at blive, meeen der er venter lidt træning forude med at sidde stille og vise Madame at du kan være et smukt Askebægere iblandt alle de andre   ;-)

Felling safe and secure in Mistress Arms 

P.s Dette opslag skulle have været ind under anmeldelser BDSM                                                                                                                                                                                                                                                                             

IMG_4564.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...