pussycatman 168 Skrevet 9. April, 2018 Nogle der har erfaringer med hende her? Stedet, prisen og behandlingen? https://annoncelight.dk/showad/246296 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kronisk 2 Skrevet 12. April, 2018 stedet er ok, privat lejlighed, fint og rent, massagebiks og dobbeltseng i værelset priser for massage inc. hj 30 min. 600 kr 45 min. 1000kr 1 time 1200 kr. tilbyder også sex men ved ikke hvad det koster ekstra. massagen var ok men ikke noget at skrive hjem om, lægger ikke så mange kræfter i. da vi kom til hj. begyndte det at gå stærkt, bare noget hun skulle have overstået, hun vil helst ikke man røre for meget ved hende. pigen vil jeg skyde på omkring de 50, sydamerikaner, ikke så høj men lidt rund -;p store bryster ikke et sted jeg vil komme igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 12. April, 2018 Hvis billederne er ægte, er det lidt skummet, at der hænger et kamera i loftet hvor massagen foregår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg