Hop til indhold
ons

Flame, Odense...??

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, for 22 minutter siden:

Hun er anmeldt flere gange. Gode anmeldelser som jeg husker det.

Søg og du skal finde. 

har godt set anmeldelser; men kan også se på egen hjemmeside at nogle af de anmeldelser, som hun selv har link til der, ikke længere eksisterer. Det virker jo lidt underligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 26 minutter siden:

har godt set anmeldelser; men kan også se på egen hjemmeside at nogle af de anmeldelser, som hun selv har link til der, ikke længere eksisterer. Det virker jo lidt underligt...

Typisk når admin herinde har slettet en anmeldelse. F.eks. efter afsløring om falsk anmeldelse......men admin kan måske hjælpe med at opklare om det er også er tilfældet her.....spørg dem evt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 15 timer siden:

har godt set anmeldelser; men kan også se på egen hjemmeside at nogle af de anmeldelser, som hun selv har link til der, ikke længere eksisterer. Det virker jo lidt underligt...

Førerbunkeren herinde har svaret mig af de links der ikke virker er fordi de pågældende tråde er slettet er EGs administrator i juni 2017. Formentlig som følge af urent trav......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 22 timer siden:

Jeg har besøgt og lavet anmeldelse. 

Og kan varmt anbefale Flame..

Sexeren

Er det ægte fotos? For så kan man da hurtigt blive lidt småforelsket...! :-)

Må man komme flere gange? Hvis ellers fysikken tillader det! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 4 timer siden:

Må man komme flere gange? Hvis ellers fysikken tillader det! ;-)

I første indlæg er der et link til hendes annonce hvor du kan få svar på dit spørgsmål. :-P Tillader din fysik dig at komme to gange? Ellers er spørgsmålet jo mere af akademisk interesse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne hun ikke lige komme til jylland igen - hun ser jo knald hamrende godt ud:wub:

Der må være en fynbo der har lyst til at lave en anmeldelse.

Ellers må jeg jo en tur til Fyn;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...