Hop til indhold
NoobGPexplorer

Nikita har et godt tilbud.

Recommended Posts

Se drenge. 

https://annoncelight.dk/showad/247683

I forhold til andre tilbud der ligner menneskehandel, ser dette mere ægte ud. Ægte på den måde, at jeg ser det som en pige der laver et tilbud for at skabe en kundekreds. 

Jeg har ikke selv været der da jeg har gp-fri uge ( :( ) men jeg overvejer dog kraftigt at tage en tur alligevel. 

600 kr for en halv time med super er da til at forstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 minutter siden:

Mon dog det er rigtigt, og rigtige billeder af hende.

 Billeder plejer at være korrekte på det sted. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 54 minutter siden:

noget

det var da et fint kort du har der, har du selv siddet og lavet det, eller har du hentet det ned fra nettet .

jeg kan se det er lavet sammen med google maps, men alligevel må det da ha været et kæmpe arbejde.

rigtigt flot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
leo kbh skrev, for 5 minutter siden:

det var da et fint kort du har der, har du selv siddet og lavet det, eller har du hentet det ned fra nettet .

jeg kan se det er lavet sammen med google maps, men alligevel må det da ha været et kæmpe arbejde.

rigtigt flot

Det er et kort der i 2013 blev oprettet af et EG medlem ved navn Organ Donor. Han holdt på et tidspunkt op med at opdatere kortet, og andre tog over. Idag er det mig der holder der ajour. Du er meget velkommen til at tilføje det til din signatur, og endnu mere velkommen til  at komme med opdateringer til mig ved at skrive i denne tråd: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville jo have været forbi Nikita idag, men ved ikke om hun er blevet pigesur over at jeg spurgte ind til ægthed af billeder, men efterfølgende har hun da også lagt 2 billeder på af sig selv, så de første var ikke rigtige.

mærkeligt at hun slet ikke har svaret på de 2 sidste SMS. Syntes i at disse SMS burde gøre en pige fornærmet. 

Ville gerne have lavet en anmeldelse her, men det bliver så ikke til noget.

2876BA0F-1365-4F4E-9FD7-65FC16EF2352.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som dig også prøvet at skrive SMS til en gp lidt før åbningstid uden at få svar. Jeg prøvede så igen i åbningstiden og så var der hul igennem. 

Ellers synes jeg da dine SMS er anstændige nok. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdag aften fik jeg så svar på min SMS fra om formiddagen, sødt svar om hvorfor jeg så ikke havde ringet. 

Tænkte så onsdag at jeg måske skulle give hende endnu en chance, og SMS frem og tilbage om bestilling af tid torsdag kl.10, og jeg skulle SMS 10 min før. Så langt så godt.

for en sikkerheds skyld, sendte jeg SMS og fortalte at min gps sagde 9.50 og jeg ville sende ny SMS når jeg havde parkeret. 9.49 sender jeg SMS, at jeg har parkeret og at hun bare skal skrive når hun er klar, kl. 9.56 spørger jeg om hun har læst SMS. Kl. 10.05 sender jeg SMS om at jeg nu kører igen, og er skuffet over at hun ikke svarer overhovedet.

så endelig kommer svar.kl. 10.08 Hun skriver hvad dørklokke jeg skal bruge, hvor jeg svarer at det er for sent. Hun bliver sur og svarer at jeg ikke er seriøs.

ved godt at tid var kl. 10 og jeg måske bare skulle have ventet endnu længere, men hun kunne da lige have svaret at hun nok skulle skrive når hun var kl, eller bare et OK havde fået mig til at vente længere. Men når nu hun heller ikke svarede i tirsdags, ville jeg ikke spilde min tid idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 minutter siden:

Tirsdag aften fik jeg så svar på min SMS fra om formiddagen, sødt svar om hvorfor jeg så ikke havde ringet. 

Tænkte så onsdag at jeg måske skulle give hende endnu en chance, og SMS frem og tilbage om bestilling af tid torsdag kl.10, og jeg skulle SMS 10 min før. Så langt så godt.

for en sikkerheds skyld, sendte jeg SMS og fortalte at min gps sagde 9.50 og jeg ville sende ny SMS når jeg havde parkeret. 9.49 sender jeg SMS, at jeg har parkeret og at hun bare skal skrive når hun er klar, kl. 9.56 spørger jeg om hun har læst SMS. Kl. 10.05 sender jeg SMS om at jeg nu kører igen, og er skuffet over at hun ikke svarer overhovedet.

så endelig kommer svar.kl. 10.08 Hun skriver hvad dørklokke jeg skal bruge, hvor jeg svarer at det er for sent. Hun bliver sur og svarer at jeg ikke er seriøs.

ved godt at tid var kl. 10 og jeg måske bare skulle have ventet endnu længere, men hun kunne da lige have svaret at hun nok skulle skrive når hun var kl, eller bare et OK havde fået mig til at vente længere. Men når nu hun heller ikke svarede i tirsdags, ville jeg ikke spilde min tid idag.

Det er vel logisk nok, at når hun kører med sådant et tilbud, så må man forvente at der kneppes igen, og tiden til at sludre på sms er minimal.  Så forsinkelser af den art, er vel meget normal i dette prissegment 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel ikke når hendes første tid er kl. 10 og den har jeg bestilt. Men skide være med det, det kan være hende og Kathy hyggede sammen i sengen :-)

ved godt jeg også bare kunne ringe, men er ikke skide god til engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mr1time skrev, for 1 time siden:

Tirsdag aften fik jeg så svar på min SMS fra om formiddagen, sødt svar om hvorfor jeg så ikke havde ringet. 

Tænkte så onsdag at jeg måske skulle give hende endnu en chance, og SMS frem og tilbage om bestilling af tid torsdag kl.10, og jeg skulle SMS 10 min før. Så langt så godt.

for en sikkerheds skyld, sendte jeg SMS og fortalte at min gps sagde 9.50 og jeg ville sende ny SMS når jeg havde parkeret. 9.49 sender jeg SMS, at jeg har parkeret og at hun bare skal skrive når hun er klar, kl. 9.56 spørger jeg om hun har læst SMS. Kl. 10.05 sender jeg SMS om at jeg nu kører igen, og er skuffet over at hun ikke svarer overhovedet.

så endelig kommer svar.kl. 10.08 Hun skriver hvad dørklokke jeg skal bruge, hvor jeg svarer at det er for sent. Hun bliver sur og svarer at jeg ikke er seriøs.

ved godt at tid var kl. 10 og jeg måske bare skulle have ventet endnu længere, men hun kunne da lige have svaret at hun nok skulle skrive når hun var kl, eller bare et OK havde fået mig til at vente længere. Men når nu hun heller ikke svarede i tirsdags, ville jeg ikke spilde min tid idag.

SMS’er kan i perioder blive adskillige minutter forsinket i netværket, da de er prioriteret lavere end telefonsamtaler og andet datatrafik, så måske er pigen lovligt undskyldt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 19 timer siden:

Tirsdag aften fik jeg så svar på min SMS fra om formiddagen, sødt svar om hvorfor jeg så ikke havde ringet. 

Tænkte så onsdag at jeg måske skulle give hende endnu en chance, og SMS frem og tilbage om bestilling af tid torsdag kl.10, og jeg skulle SMS 10 min før. Så langt så godt.

for en sikkerheds skyld, sendte jeg SMS og fortalte at min gps sagde 9.50 og jeg ville sende ny SMS når jeg havde parkeret. 9.49 sender jeg SMS, at jeg har parkeret og at hun bare skal skrive når hun er klar, kl. 9.56 spørger jeg om hun har læst SMS. Kl. 10.05 sender jeg SMS om at jeg nu kører igen, og er skuffet over at hun ikke svarer overhovedet.

så endelig kommer svar.kl. 10.08 Hun skriver hvad dørklokke jeg skal bruge, hvor jeg svarer at det er for sent. Hun bliver sur og svarer at jeg ikke er seriøs.

ved godt at tid var kl. 10 og jeg måske bare skulle have ventet endnu længere, men hun kunne da lige have svaret at hun nok skulle skrive når hun var kl, eller bare et OK havde fået mig til at vente længere. Men når nu hun heller ikke svarede i tirsdags, ville jeg ikke spilde min tid idag.

Guys sometimes just need to call. Sms are very often delayed but they dont occur at all in the case of Lycamobile or Lebara - only these are now available without registering a number in Denmark, its known that girls dont want to give their details. I think that its not right what you wrote, the rest is that there was a problem before. I think that every normal customer should call and make an appointment. A lot of girls, pimps from the competition write text messages, arrange and dont come. Many of my friends dont reply to text messages from customers only talking to them on the phone.

Anyway I have a problem with the network in Denmark, I work better in other countries than in Dk.

Have a good weekend <3

Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
kitty25 skrev, for 3 timer siden:

Guys sometimes just need to call. Sms are very often delayed but they dont occur at all in the case of Lycamobile or Lebara - only these are now available without registering a number in Denmark, its known that girls dont want to give their details. I think that its not right what you wrote, the rest is that there was a problem before. I think that every normal customer should call and make an appointment. A lot of girls, pimps from the competition write text messages, arrange and dont come. Many of my friends dont reply to text messages from customers only talking to them on the phone.

Anyway I have a problem with the network in Denmark, I work better in other countries than in Dk.

Have a good weekend <3

Kitty

I never call, but always text the girls, and normally I don't have any problem with that. Nikita received my texts the night before without any problems and texted me back, therefore I didn't think it would be a problem.

i hope not you think that I am a pimp, I'm not. But I'm poor at English, therefore it's easier to send a text. Normally I have no problems whatsoever 

take care and have a nice day, and hurrah for google translate. :-)

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Mr1time skrev, den 12/4/2018 at 13:52:

Tirsdag aften fik jeg så svar på min SMS fra om formiddagen, sødt svar om hvorfor jeg så ikke havde ringet. 

Tænkte så onsdag at jeg måske skulle give hende endnu en chance, og SMS frem og tilbage om bestilling af tid torsdag kl.10, og jeg skulle SMS 10 min før. Så langt så godt.

for en sikkerheds skyld, sendte jeg SMS og fortalte at min gps sagde 9.50 og jeg ville sende ny SMS når jeg havde parkeret. 9.49 sender jeg SMS, at jeg har parkeret og at hun bare skal skrive når hun er klar, kl. 9.56 spørger jeg om hun har læst SMS. Kl. 10.05 sender jeg SMS om at jeg nu kører igen, og er skuffet over at hun ikke svarer overhovedet.

så endelig kommer svar.kl. 10.08 Hun skriver hvad dørklokke jeg skal bruge, hvor jeg svarer at det er for sent. Hun bliver sur og svarer at jeg ikke er seriøs.

ved godt at tid var kl. 10 og jeg måske bare skulle have ventet endnu længere, men hun kunne da lige have svaret at hun nok skulle skrive når hun var kl, eller bare et OK havde fået mig til at vente længere. Men når nu hun heller ikke svarede i tirsdags, ville jeg ikke spilde min tid idag.

Jeg synes ikke du er rimelig her. Hvad hvis der er 10 minutters ventetid ved lægen, tandlægen eller frisøren? 

Er sikker på at pigerne igen og igen oplever useriøse mænd, forsinkelser osv. Vi må altså kunne acceptere en smule ventetid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, 1 time siden:

Jeg synes ikke du er rimelig her. Hvad hvis der er 10 minutters ventetid ved lægen, tandlægen eller frisøren? 

Er sikker på at pigerne igen og igen oplever useriøse mænd, forsinkelser osv. Vi må altså kunne acceptere en smule ventetid. 

Nu sendte jeg den første SMS kl.9.20 hvor jeg fortalte jeg ville være der kl.9.50, så det er jo ikke i sidste øjeblik jeg har sendt.

havde hun bare svaret på en af SMS'erne, med bare et JA eller OK eller lign. så jeg vidste hun havde modtaget SMS, så kunne jeg sagtens havde ventet lidt, hvis hun var forsinket. Men ingen svar på flere SMS så ved jeg ikke om hun overhovedet har læst dem, og kunne jo have siddet der endnu i min bil og ventet ;-) det var jo også gået galt om tirsdagen.

skidt være med det, helt sikker på hun er en sød pige som nok skal have rigeligt med kunder til de priser, og jeg finder bare en anden.

over and out, 

og god weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 27 minutter siden:

Nu sendte jeg den første SMS kl.9.20 hvor jeg fortalte jeg ville være der kl.9.50, så det er jo ikke i sidste øjeblik jeg har sendt.

havde hun bare svaret på en af SMS'erne, med bare et JA eller OK eller lign. så jeg vidste hun havde modtaget SMS, så kunne jeg sagtens havde ventet lidt, hvis hun var forsinket. Men ingen svar på flere SMS så ved jeg ikke om hun overhovedet har læst dem, og kunne jo have siddet der endnu i min bil og ventet ;-) det var jo også gået galt om tirsdagen.

skidt være med det, helt sikker på hun er en sød pige som nok skal have rigeligt med kunder til de priser, og jeg finder bare en anden.

over and out, 

og god weekend

 

Hvor svært er det for dig at ringe til hende?:huh:  Hvis hun bliver bombarderet med sms'er kunne jeg forestille mig nogle gik tabt/forsvandt i mængden.

Er sikker på et opkald virker bedre, også mere troværdigt i hendes øjne, og ikke "bare" endnu en useriøs kunde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

I never call, but always text the girls, and normally I don't have any problem with that. Nikita received my texts the night before without any problems and texted me back, therefore I didn't think it would be a problem.

i hope not you think that I am a pimp, I'm not. But I'm poor at English, therefore it's easier to send a text. Normally I have no problems whatsoever 

take care and have a nice day, and hurrah for google translate. :-)

 

Hi. I didn't write that you are pimp. NOOO;) Only that a lot of girls prefer when someone calls them and doesn't write text messages. A lot of girls are afraid to answer, give the address so it's better to call the girl next time. Anyone had such a problem with Nikita and her messages?

Regards, Kitty

 

 

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja jeg er blevet klogere af denne tråd. Jeg plejer også at skrive SMS (eller mail), da jeg ofte ikke er et sted hvor jeg ugeneret kan føre en samtale med en gp. 

Jeg vidste ikke at SMS kan blive forsinket i så høj grad, så tak for info. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger tit sms til at lave aftaler. Nogle piger skriver tilbage at jeg skal ringe. Så gør jeg det. Bruger tiden de er om at svare som en indikation på hvor travlt de har. Går dermeget  mere end en time inden de svarer finder jeg en anden eller venter til en anden dag. Har de meget travlt og ikke tid til at svare vil jeg hellere finde en der knap har så travlt og hvor der så er chance for de har lidt bedre tid til en. Dermed ikke sagt at alle piger der har travlt ikke yder en ordentlig service. Gider bare ikke tage chancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg nu skrev at jeg er dårlig til engelsk, hjælper det jo ikke at skrive, at jeg bare kan ringe.

har igennem 3 år udelukkende brugt SMS og kun haft problemer denne gang og måske en enkelt gang mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft problemer med at ringe eller sende sms. 

På trods af dårlig sprogkundskaber, engelsk og langt mindre tysk..

(vat ar y mumling about)  så det kan kun blive bedre, ik??

Prøver at forklarer min ønsker og  hvor mange "timer" jeg ønsker..

Med hensyn til adressen, beder jeg altid om sms med adressen..

Kender jeg stedet,  sender jeg en sms kort før jeg trykker på ringeklokken..

Nemt for begge parter.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...