Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Valeria i Kolding i fredags...

Er på wikien, nu i Århus.

Blev mødt I døren da hun ikke kunne busse mig ind, rød badekåbe.

Så sød og dejlig ud. Kommer ind i et fint rum, pænt og rent, vi aftaler 1000 for 30, og jeg afleverer pengene.

Begynder at klæde mig af og Valeria lader morgen kåben falde.

Min boner, som har varet hele turen i bilen, får en overraskelse. 

Erkender med det samme at det her ikke bliver nemt, fine bryster men meget mager uden bløde kvindelige former.

Tænder slet ikke, men nu har jeg jo betalt så giver vi den også et forsøg, jeg får fint blow, desværre med hylster på

Hvilket jeg ikke er stor fan af. Jeg bliver i bedste fald halv fed, men ikke rigtig hoar..

Så rører jeg ved Valerias krop og konstaterer en hel skov af korte ikke synlige stubbe, overalt hvor jeg rører.

Hun forsøger ihærdigt at sutte mig op, men nu er løbet kørt, turnoff for mig med stubbe desværre.

Der var intet galt med servicen, men jeg kunne ikke tænde overhovedet. Var for to uger ca. Siden sammen med Trans Sara i Vejle, og vi var begge super hårde og kneppede som kaniner, men hun var 100 % feminin, det er Valeria ikke i min optik. Jeg er mest til små thai Ladyboys med feminine former. Eller en meget feminin Latino. 

Jeg stoppede missionen og vi fik en hyggelig snak om livet som Trans service person.  Hun er fra Spanien og har stoppet sine hormon behandlinger for at kunne blive hård og

Sprøjte, men det betyder øget hårvækst, og der er langt til hendes normale laser behandlings sted.

Hvis man ikke som mig er 100% afhængig af at det er en trans med runde former og blød feminin krop, så er Valeria både sød og dejlig.

Tror jeg holder mig til Thai og Filipino Ladyboys, der er længere mellem skuffelsene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, for 2 timer siden:

Besøgte Valeria i Kolding i fredags...

Er på wikien, nu i Århus.

Blev mødt I døren da hun ikke kunne busse mig ind, rød badekåbe.

Så sød og dejlig ud. Kommer ind i et fint rum, pænt og rent, vi aftaler 1000 for 30, og jeg afleverer pengene.

Begynder at klæde mig af og Valeria lader morgen kåben falde.

Min boner, som har varet hele turen i bilen, får en overraskelse. 

Erkender med det samme at det her ikke bliver nemt, fine bryster men meget mager uden bløde kvindelige former.

Tænder slet ikke, men nu har jeg jo betalt så giver vi den også et forsøg, jeg får fint blow, desværre med hylster på

Hvilket jeg ikke er stor fan af. Jeg bliver i bedste fald halv fed, men ikke rigtig hoar..

Så rører jeg ved Valerias krop og konstaterer en hel skov af korte ikke synlige stubbe, overalt hvor jeg rører.

Hun forsøger ihærdigt at sutte mig op, men nu er løbet kørt, turnoff for mig med stubbe desværre.

Der var intet galt med servicen, men jeg kunne ikke tænde overhovedet. Var for to uger ca. Siden sammen med Trans Sara i Vejle, og vi var begge super hårde og kneppede som kaniner, men hun var 100 % feminin, det er Valeria ikke i min optik. Jeg er mest til små thai Ladyboys med feminine former. Eller en meget feminin Latino. 

Jeg stoppede missionen og vi fik en hyggelig snak om livet som Trans service person.  Hun er fra Spanien og har stoppet sine hormon behandlinger for at kunne blive hård og

Sprøjte, men det betyder øget hårvækst, og der er langt til hendes normale laser behandlings sted.

Hvis man ikke som mig er 100% afhængig af at det er en trans med runde former og blød feminin krop, så er Valeria både sød og dejlig.

Tror jeg holder mig til Thai og Filipino Ladyboys, der er længere mellem skuffelsene. 

Tak for at dele.

Ja det er det store dilemma :) Hormoner og problemer med potensen eller hormoner og de kvindelige fortrin der følger......men som jeg tidligere har nævnt så kan man sjældent både blæse og have mel i munden.

Du må holde dig til Thai'er osv. der fra naturens side har sparsom behåring ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke forstå det sidste indæg, hvis det er en kritik at mit første indlæg????

Har været 100% objektiv og tager helt ansvaret for oplevelsen, som var god der var bare ingen sex kemi, det sker

Ind i mellem, ellers en dejlig person.

 

Men jeg tager den på mig....

Hilsen Romeomand. 

Redigeret af Romeomand
Ændret ordvalg

Del dette indlæg


Link til indlæg

It isn't a criticism at all but next time you need to ask very clear about some details which you know they can be a turn off for you. For example I remove my hair down there every 2-3 days and if you would have asked I would have tell you that directly on the phone. I am quite honest about myself...even if that isn't the best choice sometimes

 

Best regards, 

Valeria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, den 9/4/2018 at 10:50:

Besøgte Valeria i Kolding i fredags...

Er på wikien, nu i Århus.

Blev mødt I døren da hun ikke kunne busse mig ind, rød badekåbe.

Så sød og dejlig ud. Kommer ind i et fint rum, pænt og rent, vi aftaler 1000 for 30, og jeg afleverer pengene.

Begynder at klæde mig af og Valeria lader morgen kåben falde.

Min boner, som har varet hele turen i bilen, får en overraskelse. 

Erkender med det samme at det her ikke bliver nemt, fine bryster men meget mager uden bløde kvindelige former.

Tænder slet ikke, men nu har jeg jo betalt så giver vi den også et forsøg, jeg får fint blow, desværre med hylster på

Hvilket jeg ikke er stor fan af. Jeg bliver i bedste fald halv fed, men ikke rigtig hoar..

Så rører jeg ved Valerias krop og konstaterer en hel skov af korte ikke synlige stubbe, overalt hvor jeg rører.

Hun forsøger ihærdigt at sutte mig op, men nu er løbet kørt, turnoff for mig med stubbe desværre.

Der var intet galt med servicen, men jeg kunne ikke tænde overhovedet. Var for to uger ca. Siden sammen med Trans Sara i Vejle, og vi var begge super hårde og kneppede som kaniner, men hun var 100 % feminin, det er Valeria ikke i min optik. Jeg er mest til små thai Ladyboys med feminine former. Eller en meget feminin Latino. 

Jeg stoppede missionen og vi fik en hyggelig snak om livet som Trans service person.  Hun er fra Spanien og har stoppet sine hormon behandlinger for at kunne blive hård og

Sprøjte, men det betyder øget hårvækst, og der er langt til hendes normale laser behandlings sted.

Hvis man ikke som mig er 100% afhængig af at det er en trans med runde former og blød feminin krop, så er Valeria både sød og dejlig.

Tror jeg holder mig til Thai og Filipino Ladyboys, der er længere mellem skuffelsene. 

Hej der.

Du skriver du har været sammen med Trans Sara Vejle, hvor har du fundet hende hende, er super super nysgerrig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...