Hop til indhold

Endelig en snert af sommeren

Featured Replies

Skrevet

Jeg får så meget lystr og kriller i maven når de første tegn på sommeren dukker op. Og idag blev det så dagen jeg ville ud. Temperaturen ramte 18.5 grad og jeg kunne for første gang hoppe i min korte kjole, ingen trusser og bare bryster inde under min tynde overdel.

Det er ingen hemmelighed at jeg tænder på flere fyre, mere "mad" på menukortet. Derfor havde  jeg lysten til at tage ud i naturen idag og se om der evt dukkede et par enkel fyre op på en af de velkendte rastepladser til en fræk omgang sex. Jeg smed et opslag op på den anden side jeg gemmer mig på og drog afsted.

Ca 1 time kørsel og så stod jeg der og allerede som jeg ankom, holdte der flere biler. Om disse biler blot var gæster som skulle holde en pause eller det var fyre som virkelig havde lyst til at være mere end frække - se det ved jeg ikke.

Jeg steg ud af bilen, vimsede lidt rundt på pladsen og faldte i snak med en fyr der havde set mit indlæg om at mødes i naturen idag. Inden der gik 15 min, så var der 8 fyre som stod omkring mig og virkelig havde lyst til at lege med mig og det samme havde jeg.

Bag parkeringspladsen ligger der en tæt skov, hvor vi alle 8 fyre fandt et godt sted og smide os. Jeg havde medbragt et tæppe, så jeg kunne ligge varmt på jorden og alle fyre var så behjælpelig med at klare mine ting for mig - ja selv pille tøjet af mig.

Når jeg holder disse GangBang, så gider jeg vitterlig ikke tænke på tiden, men mere nydelsen. nyde de mange frække fyre med stive pikke, blive slikket, pirret og mærke dem alle kneppe mig på skift.

Nu sidder jeg ca 3 timer senere herhjemme smiler over at jeg fik så meget dejligt pik og alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke over at GB er GB uanset hvor man opholder sig henne.

Men søger man efter fyre til GB på AL, så er det de useriøse der skriver og man skal lave så meget forarbejde for at få stablet et dejligt GB op

Skrevet

Hej lige nysgerrig, hvor i landet var det, frækt set up

Skrevet
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Lyder som en god og fræk dag :) Er det xklub ?

Nope.Den side er godt nok useriøs, fyldt med fyre hvor det hele kører som en stor fantasi oppe i hovedet på dem. Det bliver ikke bedre på Scor - der er godt nok mangel på det samme.

Skrevet
Dansk brunette skrev, for 50 minutter siden:

Nope.Den side er godt nok useriøs, fyldt med fyre hvor det hele kører som en stor fantasi oppe i hovedet på dem. Det bliver ikke bedre på Scor - der er godt nok mangel på det samme.

Ok. Det er bare den eneste "dogging" side jeg kender til. Men du har ret i at den er temmelig useriøs ;)

Skrevet

Gad virkelig godt deltage i den slags, hvor i landet og hvor kan jeg holde øje?

Skrevet

Hvad er det for et site du laver disse opslag på :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.