Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft gode oplevelser hos ovennævnte, bl.a. hos perlen Bee, og betalt 1000 kr for en time med sf, kys osv. Men sidste gang jeg var der var kravet 1300, jeg fik dog timen for 1200 da det var hvad jeg havde. Var det Linda der var grisk, eller er prisen steget generelt. Og til hvad? Inflationen løber godt nok stærkt i trekantområdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg har flere gange prøvet at presse prisen ned på Vendersgade - men mega svært....

og jeg vil ikke betale deres høje priser selvom de har nogle lækre piger...

så jeg nøjes istedet med stor tilfredshed Am i Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det altså ikke kun mig der bliver udsat for ønske om betydelig prisstigning. Hvad må du betale hos Am? Synes ikke umiddelbart jeg kan finde hende omtalt

keep it simpel skrev, for 1 time siden:

Jeg har flere gange prøvet at presse prisen ned på Vendersgade - men mega svært....

og jeg vil ikke betale deres høje priser selvom de har nogle lækre piger...

så jeg nøjes istedet med stor tilfredshed Am i Vejle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Helt ærligt, ik å!

Hvis vi nu kigger på prisstigninger på varer og service ydelser gennem de seneste 5-10 år, så har thaier ( og danske GPs) hængt gevaldigt i bremsen. 

Da jeg startede med at besøge thaipiger for, hmm omkring 10 år siden, kostede fuldt udtræk 1000 kr. Det gør det stadig, de fleste steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste års tid har jeg hver gang betalt kr.1200.- for en time, uanset hvad pige jeg har besøgt på den adr.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...