Sexeren 528 Skrevet 8. April, 2018 https://annoncelight.dk/showad/228007 Så kom Flame til Odense igen.. Slikkefrans, kan du sætte ny rekord og holde længere end 12 minutter?? Jeg håber på at der bliver mulighed for at aflægge hende et besøg. Sexeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. April, 2018 Er dette en anmeldelse eller en Public Service Annoucement? Er du blevet hyret til at komme med indlæg og piger vi selv kan finde på annoncelight.dk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 9. April, 2018 Nej overhoved ikke reklame, men ment som en joke over for slikkefrans, som ved det sidste besøg hos Flame, holdt 12 minutter. Flame er da blevet meget skuffet,, hun ville da gerne have han blev der lidt længere.. Set ud fra fakta reklamen, det tager kun 5 minutter.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkefrans 64 Skrevet 12. April, 2018 Hun gjorde det ikke nemt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 14. April, 2018 Tak for advarslen.. Var forbi i går, uden at slå Slikkefrans rekord.. Hun kan noget den lille Russer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. April, 2018 dealmaker skrev, for 22 minutter siden: Tak for advarslen.. Var forbi i går, uden at slå Slikkefrans rekord.. Hun kan noget den lille Russer Så skulle du nok have nøjes med 10 min. incl. 2 tiltrængte bade, kys og kram til afsked.. Skøn russisk missil... Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg