Hop til indhold
CPHstuderende

Tamia på Nyborgvej

Recommended Posts

Jeg besøgte Tamia for et par dage siden:

https://annoncelight.dk/showad/244114

Jeg var meget trængende, så var glad da det lykkedes at få en tid med det samme.

Ved ankomsten troede hun jeg stod ved fordøren og spurgte om jeg kunne komme derom. Nej tak, jeg står ved bagdøren :)

Jeg konstaterer så, at billederne med 99 % sandsynlighed er ægte, men hvor billederne får en til at tro, at hun er 25-30 år, skal man indstille sig på, at hun nok nærmere er omkring 40, måske ældre. Men flot krop og hun virkede meget sød.

Jeg bestilte dansk fra menukortet til 600 kr. Hun forlod lokalet og kom tilbage et par minutter senere. Og her gik det galt.

Jeg bliver anvist til sengen og hun hiver et kondom frem, som hun smækker hen over kalorius uden at trække forhuden tilbage. Så begynder hun at sutte lidt på den for lige at gøre det klar. Jeg hader at ligge på ryggen til blowjob, så siger jeg vil opsat sidde. Hun lægger sig ned på ryggen og meddeler: “We have to fuck now.”

Okay, jamen så gør vi det. Hun har tydeligvis fyldt skeden med glidecreme, for jeg smutter nærmest direkte ind, men da først pikken blev helt stiv, så blev der noget strammere dernede og cremen blev fortrængt.

Her ligger jeg så og hugger af sted i hende, mens hun bare kigger ned mod vores underliv. Der er ikke megen interaktion, men heldigvis er hun smidig og hendes krop er flot.

Jeg fornemmer tidspresset og vil egentlig også gerne have den lettere triste oplevelse afsluttet, så jeg skynder mig at få afsluttet.

Efter akten spørger jeg efter et håndklæde, men bliver henvist til vådservietter. Der er nemlig problemer med badet og vandet pga. vejarbejdet udenfor. Den køber jeg ikke, men gider ikke diskutere.

Jeg vasker mig lidt af men nogle vådservietter og håber i tøjet. Imens går Tamia og gør klar til den næste. Lagen strammes til, puder lægges pænt, radiatoren justeres i termperatur og lidt duftspray sprøjtes ud over sengen, men jeg tænker, at jeg har ondt af den næste fyr og håber ikke der var en alt for klam gut forbi før mig.

På vejen ud af døren er hun i gang med at tale med en ny kunde, så det bliver bare hej hej uden lyd og en dør der lukkes. Jeg er ude igen mindre end 15 minutter efter jeg ankom. Og jeg vil egentlig bare gerne parkere den oplevelse langt væk i mine minder sammen med andre triste oplevelser. Jeg kommer ikke på besøg igen.

Hun er her næsten to uger mere og kommer oprindeligt fra Costa Rica, siger hun.

God søndag og husk nu, at I er blevet advaret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...