Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik besøgt Lili i Lyngby i går. Skrev til hende på SMS og fik svar et lille stykke tid efter. Jeg ville gerne en time men hun havde kun tid til 30 min.

Billederne i hendes annonce passer meget godt med hendes nuværende udseende. Generelt pæn pige med nogle naturlige bryster. 

Selve akten er ikke noget at skrive det store om. Hun styrede meget forløbet med hvad der skulle ske. Så kort tid efter man lå og slikkede hende skiftede hun position for at indikere at vi skulle videre i programmet. På med gummi og et hurtigt blow. Så var vi ellers i gang. Så efter 20 min var jeg på gaden igen.

Hun kysser desværre ikke. Så hvis man er efter GFE. Så vil jeg ikke anbefale hende.

Kommer jeg igen? Nej. Hun er pæn, men der var ingen kemi og det hele virkede forhastet. Det var "heldigt" hun kun havde tid til 30 min.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.