Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://daisyclub.dk/

besøgte igår Daisyclub, hvor jeg inden besøg havde fået oplyst at billeder var ægte af Anny. Om det er rigtigt er jeg stadig ikke klar over, det kunne det være, men er ikke sikker. Hun er køn og helt sikkert petit. Når man set den lille røv på den lille krop, kan man blive i tvivl om hun er lovlig eller mindreårig, men kan godt se på ansigt at hun er lidt ældre en kroppen antyder, måske 20-25 år.

hun har rengørings vanvid, og selvom jeg startede ned et bad, kom vådservietter flittigt i brug. Efter en times dejlig sex, talte jeg 25 vådservietter på gulvet plus alle de stykker køkkenrulle hun havde spyttet i.

hun var ikke bange for at jeg  kneppede igennem, og fik masser af blowjob, hendes ansigtsudtryk viser bare at det ikke er hendes favorit. Men lækker krop og dejligt blow, samt køn pige

Skrevet

Tak for anmeldelsen, hendes bryster er svær at bedømme fra billeder, hvordan vil du beskrive dem? 

Var hun glat- barberet, eller?

Skrevet
  • Author

Små spidse bryster, lidt bløde.

stor dusk, men dog ikke en urskov med lange hår i alle retninger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.