Mr1time 1726 Skrevet 7. April, 2018 http://daisyclub.dk/ besøgte igår Daisyclub, hvor jeg inden besøg havde fået oplyst at billeder var ægte af Anny. Om det er rigtigt er jeg stadig ikke klar over, det kunne det være, men er ikke sikker. Hun er køn og helt sikkert petit. Når man set den lille røv på den lille krop, kan man blive i tvivl om hun er lovlig eller mindreårig, men kan godt se på ansigt at hun er lidt ældre en kroppen antyder, måske 20-25 år. hun har rengørings vanvid, og selvom jeg startede ned et bad, kom vådservietter flittigt i brug. Efter en times dejlig sex, talte jeg 25 vådservietter på gulvet plus alle de stykker køkkenrulle hun havde spyttet i. hun var ikke bange for at jeg kneppede igennem, og fik masser af blowjob, hendes ansigtsudtryk viser bare at det ikke er hendes favorit. Men lækker krop og dejligt blow, samt køn pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. April, 2018 Tak for anmeldelsen, hendes bryster er svær at bedømme fra billeder, hvordan vil du beskrive dem? Var hun glat- barberet, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 94 Skrevet 8. April, 2018 Vild busk, eller trimmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 8. April, 2018 Små spidse bryster, lidt bløde. stor dusk, men dog ikke en urskov med lange hår i alle retninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg