Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/220276

Mødte 2 fantastiske frække og tændte milf’s i dag i Vejle.

Har ikke prøvet med 2 piger før, men wauv de forstod at tænde både mig og hinanden.

Startede med masser af kys og kram, der gik over i oral.

Først pigerne imellem, herefter fik jeg blow mens jeg fingerkneppede Caroline. Så blev det Sasha’s tur. Der imellem hendes støn instruerede mig til hvordan hun skulle slikkes, så hun kom i en skøn orgasme.

Lille Ole var blevet slap imens, så pigerne skiftedes til sutte den kampklar.

At se to skønne piger med rumpen i vejret og klar til at blive kneppet er fantastisk.

Tog dem på skift både bagfra samt i missionæren. Holdt en lille blow job pause hvor kondomet kom af, herefter lagde pigerne sig i en 69 med Caroline øverst.

Tag herefter Caroline hårdt bagfra, mens sasha slikkede - det var alligevel for frækt så jeg kom i en skøn udløsning.

Puha - 45 fantastiske min var gået ;)

Ikke sidste gang jeg besøger disse to fritids GP - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig , det er et par rigtig super dejlige kvinder.

Meget søde, velplejet.

Desværre, efter de er 'flyttet' har jeg ikke mulighed for at besøge dem, da der er trapper.

Øv øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Sasha på Sjælland for ca. 10 mdr. siden. Hun var noget ældre end jeg havde regnet med og min kampgejst fald også under agten. Det er ikke en gentagelse fra min side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest 1000 tak til alle jer der har skrevet nogle fantastiske anmeldelser om mig og om Caroline og jeg sammen.

Til dig " John " vil jeg sige at jeg ikke lyver om min alder men er da frygteligt ked af du mener jeg er 50 plus eller what ever? Det kunne jo tænkes at jeg enten havde travlt, lige havde fået en lækker orgasme el andet der gør at man Kan se lidt træt og ÆLDRE ud og det står dig jo frit for at gå igen, når nu skuffelsen var så stor at du måtte dele den efter 10 mdr. Husk på at selvom vi er prostitueret og selv vælger Det, er vi stadig mennesker og har et liv præcis ligesom dig. Livet er op og ned og det gælder vist for alle. Jeg kan forstå man laver en dårlig anmeldelse, hvis man kommer til noget der på ingen måde passer til beskrivelsen el billeder. 
En lækker dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Det er jo en drøm mange mænner har med 2 piger, jeg har tit tænkt på det og nu kan jeg se alle de fine anmeldelser og lidt billeder der er af Sasha og Caroline, wow jeg er sikker på jeg lige pludselig ville komme til at lide af for tidlig sædafgang, kan man bestille 5 min HAHAHAHA. i ser lækre ud.. måske vi er så heldige at i besøger Nordjylland en gang :-)

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 29/4/2018 at 00:17:

Besøgte Sasha på Sjælland for ca. 10 mdr. siden. Hun var noget ældre end jeg havde regnet med og min kampgejst fald også under agten. Det er ikke en gentagelse fra min side.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men min egen erfaring siger mig, at man får de bedste oplevelser med kvinder, der er ude over deres første ungdom.

Selv besøgte jeg flere gange over et par år en tantrakvinde på Vestegnen, der kun var 9 år yngre end mig selv. Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har fået bedre sex end hos hende. Særligt det første besøg den 20. maj for et par år siden står mejslet ind i min hukommelse som min bedste enkeltoplevelse nogensinde.

Ligeledes besøgte jeg for nogle år siden Buddinge Torv, der nu er nedlagt. Jeg dumpede ind en tilfældig onsdag, idet jeg havde regnet med at kunne træffe en bestemt pige, men hun var der ikke den dag. I stedet blev jeg anvist en Nina, der efter annoncen var 31, men viste sig at være 48. Jeg fik af hende i den grad én på hatten, så den kom til at sidde langt bedre end nogensinde før.

De dér modne kvinder kan altså noget, så jeg er dér, hvor jeg faktisk hellere vil have en på 50 end to på 25.

Et par af de piger ude over den første ungdom, jeg har besøgt – bl.a. omtalte tantrakvinde – har af og til i en bisætning ytret et eller andet i retning af, at de jo nok var nødt til at stoppe på et eller andet tidspunkt, men jeg har energisk argumenteret for, at der altid er piger/mænd til enhver alder.

Sasha og Caroline skal bare blive lidt ældre og lidt mere "velhængte" :D, så kunne de også blive interessante for mig :D – og jeg er også helt sikker på, at jeg ikke ville skuffe dem :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 29/4/2018 at 00:17:

Fin info at dele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...