Hop til indhold
Brandsprøjten

Nicole Mon-Cherie – en super oplevelse.

Recommended Posts

Jeg fik lige lyst til at være sammen med en dansk pige. Ikke at jeg har noget imod udenlandske piger – men danske piger har bare noget særligt over sig i og med vi taler det samme sprog. Nå – men Mon-Cherie havde 2 dejlige piger på vagt og begge så dejlige ud i billeder og omtale. Fik starten limousinen op og det viste sig at der ventede en super oplevelse lige om hjørnet. Startede med at hilse på Nicole og kemien på 200% var der bare lige fra første sekund. https://www.mon-cherie.dk/ninnet

Hun er ikke en ungpigebabe på 21 år – men lidt mere moden. Et super behageligt væsen og et meget smukt ansigt og dejligt varmt smil. Meget kærlig og omsorgsfuld og fantastisk indlevende. Ren kærestesex når det er bedst. Og jeg mener virkeligt bedst. Tiden fløj af sted som den altid gør i godt selskab og det var den hvor man sad med det store smil på læben i bilen derhjem og allerede tænkte på næste besøg. For det var en af de sjældne hvor oplevelsen var til 10 ud af 10. KLART en gentagelse værd. Hvis bare jeg var millionær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...