Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Thai massage i Sydney

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm ja jeg har opholdet mig længe i Aus, business og familiebesøg da min bror bor dernede, efter en uges tid kommer trykken i bollerne, var i Sydney og prostitutioner vist nok ulovligt og ikke velset, meen der er et hav af thai massage klinikker, nogle ligger mage kunder og bliver masseret på samlebånd og på andre er der privat studio, (privat værelse) jeg valgte studio, og fik en times massage for 50 aus $ massøsen var ung og sprød og velklædt, da timen var gået kiggede jeg på hende og komplimenterede hende for hendes massage og skønhed, hun kiggede politis på mig og spurgte om jeg ville se mere og have mere og andet, ofg vi aftalte en session på 1 times tid med sex så i bad med mig og hende og en times tid med god sex og i hen begrænsningerne i stillingsskift adgang til god fransk, og hun var virkelig energisk og kunne allle de gode trick med knibeøvelser o.s.v. Jeg spurgte ikke til anal da det ikke siger mig noget. Masser af rigtige kys kort sagt en god sød elskerinde time med alt godt..prisen var 150 $.

Jeg har haft masser af gode oplevelser også med sugardating, to lækre unge damer med en smule indignieus blod herom senere, og jeg fik også hjulpet en moden enlig mor :D dom skrevet ferie og business, jeg lejede en båd og sejlede lidt rundt og Sydney var ikke den eneste destination. Mere om min 15 ugers tur i Australien nu vil jeg ud og besøge en ung lækker dame...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for lidt info fra den anden side af kloden, men jeg mener nu ikke, du plejer at skrive uforståeligt, meeen jeg skal lige have forklaret følgende "nogle ligger mage kunder" og "hun kiggede politis på mig" og  "og i hen begrænsningerne i stillingsskift". Ellers tak for beretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, den 7/4/2018 at 13:39:

nogle ligger mage kunder og bliver masseret på samlebånd

Nogle ligger der mange kunder og bliver masseret på samlebånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, den 7/4/2018 at 13:39:

kiggede politis

Kiggede polisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, den 7/4/2018 at 13:39:

i hen begrænsningerne i

Ingen begrænsning .

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har boet i Aus i 12 md for ca 14-15 år siden. 

Besøgte jævnligt området ved Kings Cross, og fik nogle gode massager og HJ / BJ hos forskellige thai piger. 

Besøgte også et spa/sauna sted med voksne / modne kvinder. Jeg var noget yngre end mange af dem så de kiggede da lidt.

Men, jeg havde ikke helt forstået konceptet, så blev en kende overrasket over det der skete i det "åbne rum". Det var en form for dampbad, og det var kun mig med en dejlig kvinde, hvor jeg fik en dejlig massage. Begge var vi helt nøgne og min ungdomlighed strittede stolt. Ind kommer så pludselig 2 andre damer med deres mandlige gæster. "Min" kvinde grinede sødt da jeg blev noget forvirret over situationen. Vi ender med at gå videre til saunaen, hvor hun giver mig en god spiller uden at der er andre til stede....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...