Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude.

jeg er helt ny i forhold til at tage ud til Glædes piger, Lea Rose er min først.

jeg har længe kigget på hvad der var rundt omkring og der var da nogen som fandt min interesse.. ;-)

men jeg faldt for Lea, første og fremmes hendes profil og billeder (som ikke er fake) men især også på grund af de gode anmelderes.

https://annoncelight.dk/showad/219706

Jeg tog kontant til hende over SMS trosdag  d.29 marts, og håbede på hun var leding. Hun skrev tilbage at hun først var i bording igen her d 5 og 6 April.

Så jeg skrev til hende igen om onsdag d 4, vi skrev lidt frem og tilbage, skal siges hun er rigtig nem at skrive med hvilket kun var meget positivt for en nervøs første gangs bruger.

Men vi fik aftalt en tid til fredag d 6 kl 21, jeg skulle bare lige bekræfte dagen efter og så ville jeg få adressen, jeg gik nu hele fredag og bleve mere og mere spændt, efter arbejde skrev jeg til hende igen kl 18 for at få adressen, men fik så at vide at jeg ikke havde nået at bekræfte aftalen, lige der faldt mit eller så store smil helt ned på gulvet, hun undskylde mange gang og sagde at da jeg ikke havde skrevet fra morgen af troede hun ikke jeg var interesseret alligevel og tiden var gået til en anden, var da lidt træt af at min første gang skulle ende sådan når jeg enlig havde haft mod nok til tage kontant.

Men Guderne velsinde mig, og hun skrev hun havde en tid kl 22, jeg takke hurtigt ja tak, og smilet, spænding og nervøsiteten kom igen. ;-)

Så blev kl 21.55 og jeg holde i bording, stå ud af bilen og gik med rystende ben op til huset og ringede på døren. Døren åbnede og blev mødt af en smuk og smile kvinde i en flot sorte kjole og sorte nylon strømper (sat sammen med en hofteholder, fadt jeg ud af senere ;-) )

Hun bud mig smile ind og gav mig et knus og kys på kinden, jeg viste overhoved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg står bare nervøs lige inde for døren, men det blev hurtigt afbrudt af en hund der gøede, hun spurgte om jeg var bange for hund, da hun passede hund for en veninde, men nej elsker de små fire ben :) , så hun lukkede den lige ud for at sige hej, så blev isen ligesom brudt og min  nervøsitet gik næsten væk.

Hunden blev lukket inde igen, og vi satte os over i en sofa, hvor hun tilbud kaffe eller noget vand. Vi sad og snakkede lidt, og hun undskylde igen og igen for den lille aftale fejl, jeg var bare glad for vi havde fundet en anden tid, efter at ha snakket i 10min skulle vi til det sjove, jeg tænkte at en første gang skal ha gas så vi havde aftalt 60 min inkl superfransk til 1700kr, jeg gik ind og vaskede mig og lille fyren, som vis godt viste hvad der skulle til at ske, ;-) jeg kom ud til Lea igen som stod og ventede, og endnu en gang blev jeg overrasket over hendes skønhed, som hun stod der 180cm høj med blod hår ned over skulderne og den stramme sorte kjole der smuk viste hendes flotte figur, hun førte mig om til senge, hvor drømme bliver til virkelighed.

Nu vil jeg ikke gå alt for meget i detaljer, da tiden vi var sammen er mellem mig og Lea. ;-)                                                                                                                                                                                                   Men jeg havde sagt at jeg gerne ville ha en dejlig varm Kæresteoplevelse, og det var lige hvad jeg fik, der blev kysset og nysset, kælet og kærtegnet, varme og nærvær, til jeg troede jeg var i en drøm. der var tide til det hele og hun tog sig tid, ingen hast ikke noget der bare skulle overstås og søgerede hele tiden for at jeg fik den fulde nydelse, og selv sex i flere stilling, ja jeg skulle bare sige hvad jeg ønskede, og efter at vi begge var godt svedige og trætte, var der lige tid til en omgang kys og kæl mere, ;-)

efter det hele fik jeg mig et hurtigt bad, tøjet på, og så stå vi lige og snakkede lidt mere, inden jeg blev lukket helt ud fik jeg et kuns og et per kys til, og 5 min efter sad jeg i min bil, afslappet, lettet, smilene og træt på den god måde.

Igen her ikke prøve at være ved andre, så kan ikke sammenlige, jeg kan kun sige at jeg ikke har været så glad i lang tid som efter jeg har været ved Lea.

Lea Rose jeg takker dig, for at ha taget dig så godt af mig på min Jomfru rejse. :-)  Du er en der vil hjem søge mine drømme længe. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LeaRose

Tak for en dejlig anmeldelse :) Jeg er virkelig glad for din første gang hos mig føltes sådan ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...