Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev til "Julianna" og hun virkede frisk og vi aftalte 45 minutter med deep throat, aflevering på ansigtet og at hun ville arbejde "hårdt" på "extra ball"... For 1200kr

Link

Ét lille tip: Når hun skriver adressen og siger du skal skrive når du er der, skal du stå på den anden side af vejen, da det er der adresse faktisk er, og der er ok langt grundet adskillelse af kørebanerne med hegn.. 

Jeg blev lukket ind og blev mødt af en meget smuk pige med blond (afbleget) hår, kun iført et håndklæde, det var frækt og hun er virkelig petit med små bryster, imo smukkere end den pige hun har brugt i annoncen. 

Jeg bekræftede vores aftale og hun siger ja og det blev 1200 via mobile pay...  Fint, hun spørger om jeg vil have musik, jeg takker nej, kunne godt leve uden et russisk YouTube spoof af "hit'n'hides" greatest hits  (og tak for valget!) 

 

Hun virker super frisk og klar, hun starter med en let rengøring, selv om jeg var frisk fra badet. Det var fint, så i gang med blæse arbejdet.. Det startede lidt "let" og jeg sagde "bare giv den gas" og det blev bedre.. Men stadig ikke helt godt, jeg tog let fat om hendes lille hoved og flyttede hendes hånd fra roden af kalorius.. Hun kom op efter luft og bad mig sige til før jeg kom... Fint med mig, kunne mærke jeg var i det rette "mind set" og ville kunne blive ved alle 45 minutter. (fed fornemmelse) 

Hun blev ved og ved og gjorde et forsøg på "deep throat" men nej, det burde hun nok ikke reklamere med. Hun blev tydeligvis træt, grundet det hårde arbejde, og ville sætte kondomet på, og dermed starte samlejet.. Men det var for tidligt for mig, så vi fortsatte lidt endnu, det skal siges at hun fik let finger imedens og hun var gået fra tør til ret våd, jeg var overrasket. Så forslog jeg 69, hvilket 

Hun var klar på, og lod til at nyde, jeg tror nu ikke hun fik orgasm men jeg tror på det kan lade sig gøre hvis man vil det! 

Hun har en MEGET lækker mis, helt glat og meget smuk og velduftende. Det var en fryd at 69'e med Julianna. Så forslog hun "girl on top" og det var jeg klar på, hun fik kondomet på og satte sig i sadlen, hun er lækker stram, selv med en størrelse normal. Jeg fik lov til at lægge hofterne i og støde i bund, mega frækt og hun lod til at lægge mærke til min indsats, og den slags tænder mig. Hun kom op og side på hug så jeg virkelig kunne dunke igennem og efter lidt ret hardcore cowgirl squatting, rullede hun af og lod til at det nææææsten blev for meget, igen, meget frækt.. Så prøvede vi lidt reverse cowgirl, hvor jeg med klar udsyn til popo'en fik low til at lege med en våd tommelfinger, hvilket hun kunne li'. (ingen anal penetrering) 

Jeg kunne blive ved og ved, hvilket ikke er normalen for mig (synliggjort I mine andre tråde) men jeg kunne mærke at hun var ved at få nok, så jeg forslog at hun gik på knæ og jeg ville "go deep" indtil min afslutning på ansigtet... Men så kom det frem at det gjorde hun ikke... Øh hva... Men OK, jeg ville ikke ryge ud af "zonen" så hun fik lov til bare at forsøge deep throat igen, og jeg fik en lækker afslutning på de små petite bryster, hvilket var frækt.

Der var nok 10 minutter tilbage og efter lidt rengøring kastede hun sig over....  Telefonen og skrev sms efter sms... Hun var helt ligeglad, og jeg sagde kom lige her over osv.. Men nej, hun var allerede videre til næste kunde.. Ikke at jeg kunne nå runde 2, men alligevel kunne hun godt give mig de sidste 10 minutter. Bare hygge eller what ever.. 

 

Men jeg fik en ok omgang for 1200 selv om jeg nok kunne ha' fået det samme for 1000. 

Pigen er smuk og fræk, stedet er en typisk air b'n'b med mulighed for bad. Og jeg ville anbefale en hurtig omgang, hun er virkelig fræk. Men forvent ikke en helt stor sexuel kolonarisk oplevelse. 

Hun siger hun er fra Rusland, men hun  lyder slet ikke russisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt indlæg, med lækre detaljer.

Lyder som lækker oplevelse. ;):D måske måske man sku´..

Men ja kedelig når der snydes med tiden. 45 minutter er altså 45 minutter. Tænk hvis jeg bare vil spille kort. Så er det jo heller ikke kun i 12 minutter.

Mr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 33 minutter siden:

Godt indlæg, med lækre detaljer.

Lyder som lækker oplevelse. ;):D måske måske man sku´..

Men ja kedelig når der snydes med tiden. 45 minutter er altså 45 minutter. Tænk hvis jeg bare vil spille kort. Så er det jo heller ikke kun i 12 minutter.

Mr

Jeg mener ikke at det er rimeligt at bebrejde pigen at hun ikke gider at smalltalke i 10 min. hvis ikke kemien er til det.

Det lyder til at have været en dejlig sex-oplevelse, så tillykke til sleipnir med det.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 6/4/2018 at 17:23:

Jeg skrev til "Julianna" og hun virkede frisk og vi aftalte 45 minutter med deep throat, aflevering på ansigtet og at hun ville arbejde "hårdt" på "extra ball"... For 1200kr

Link

Ét lille tip: Når hun skriver adressen og siger du skal skrive når du er der, skal du stå på den anden side af vejen, da det er der adresse faktisk er, og der er ok langt grundet adskillelse af kørebanerne med hegn.. 

Jeg blev lukket ind og blev mødt af en meget smuk pige med blond (afbleget) hår, kun iført et håndklæde, det var frækt og hun er virkelig petit med små bryster, imo smukkere end den pige hun har brugt i annoncen. 

Jeg bekræftede vores aftale og hun siger ja og det blev 1200 via mobile pay...  Fint, hun spørger om jeg vil have musik, jeg takker nej, kunne godt leve uden et russisk YouTube spoof af "hit'n'hides" greatest hits  (og tak for valget!) 

 

Hun virker super frisk og klar, hun starter med en let rengøring, selv om jeg var frisk fra badet. Det var fint, så i gang med blæse arbejdet.. Det startede lidt "let" og jeg sagde "bare giv den gas" og det blev bedre.. Men stadig ikke helt godt, jeg tog let fat om hendes lille hoved og flyttede hendes hånd fra roden af kalorius.. Hun kom op efter luft og bad mig sige til før jeg kom... Fint med mig, kunne mærke jeg var i det rette "mind set" og ville kunne blive ved alle 45 minutter. (fed fornemmelse) 

Hun blev ved og ved og gjorde et forsøg på "deep throat" men nej, det burde hun nok ikke reklamere med. Hun blev tydeligvis træt, grundet det hårde arbejde, og ville sætte kondomet på, og dermed starte samlejet.. Men det var for tidligt for mig, så vi fortsatte lidt endnu, det skal siges at hun fik let finger imedens og hun var gået fra tør til ret våd, jeg var overrasket. Så forslog jeg 69, hvilket 

Hun var klar på, og lod til at nyde, jeg tror nu ikke hun fik orgasm men jeg tror på det kan lade sig gøre hvis man vil det! 

Hun har en MEGET lækker mis, helt glat og meget smuk og velduftende. Det var en fryd at 69'e med Julianna. Så forslog hun "girl on top" og det var jeg klar på, hun fik kondomet på og satte sig i sadlen, hun er lækker stram, selv med en størrelse normal. Jeg fik lov til at lægge hofterne i og støde i bund, mega frækt og hun lod til at lægge mærke til min indsats, og den slags tænder mig. Hun kom op og side på hug så jeg virkelig kunne dunke igennem og efter lidt ret hardcore cowgirl squatting, rullede hun af og lod til at det nææææsten blev for meget, igen, meget frækt.. Så prøvede vi lidt reverse cowgirl, hvor jeg med klar udsyn til popo'en fik low til at lege med en våd tommelfinger, hvilket hun kunne li'. (ingen anal penetrering) 

Jeg kunne blive ved og ved, hvilket ikke er normalen for mig (synliggjort I mine andre tråde) men jeg kunne mærke at hun var ved at få nok, så jeg forslog at hun gik på knæ og jeg ville "go deep" indtil min afslutning på ansigtet... Men så kom det frem at det gjorde hun ikke... Øh hva... Men OK, jeg ville ikke ryge ud af "zonen" så hun fik lov til bare at forsøge deep throat igen, og jeg fik en lækker afslutning på de små petite bryster, hvilket var frækt.

Der var nok 10 minutter tilbage og efter lidt rengøring kastede hun sig over....  Telefonen og skrev sms efter sms... Hun var helt ligeglad, og jeg sagde kom lige her over osv.. Men nej, hun var allerede videre til næste kunde.. Ikke at jeg kunne nå runde 2, men alligevel kunne hun godt give mig de sidste 10 minutter. Bare hygge eller what ever.. 

 

Men jeg fik en ok omgang for 1200 selv om jeg nok kunne ha' fået det samme for 1000. 

Pigen er smuk og fræk, stedet er en typisk air b'n'b med mulighed for bad. Og jeg ville anbefale en hurtig omgang, hun er virkelig fræk. Men forvent ikke en helt stor sexuel kolonarisk oplevelse. 

Hun siger hun er fra Rusland, men hun  lyder slet ikke russisk. 

Hvordan var hendes tungekys?

Hun gik hurtig kold med DT og alm. sex. hvis jeg forstod dig rigtigt?

Men alligevel anbefaler du hende? Så må hun være sindsyg flot (10 af 10) eller hvad er din begrundelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 6/4/2018 at 19:42:

Hov jeg skal nok lige tilføje at hun har tatoveringer, hvis det betyder noget for nogen. Glemte at nævne det i mit indlæg. 

Mange/store tatoveringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, den 6/4/2018 at 19:46:

Jeg mener ikke at det er rimeligt at bebrejde pigen at hun ikke gider at smalltalke i 10 min. hvis ikke kemien er til det.

Det lyder til at have været en dejlig sex-oplevelse, så tillykke til sleipnir med det.

45 minutter er 45 minutter. Dårlig stil.

Kold pengemaskine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 18 timer siden:

45 minutter er 45 minutter. Dårlig stil.

Kold pengemaskine

Kræmmermentaliteten kan også blive for udtalt.

der er betalt for 45 min. sex. Men hvis du absolut vil plage det stakkels pigebarn, der ikke gider at tale, så hold dig endelig ikke tilbage for min skyld.

hvis lysten til smalltalk ikke er til stede, er jeg den der er skredet når sex-delen er afsluttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 6/4/2018 at 17:23:

Jeg skrev til "Julianna" og hun virkede frisk og vi aftalte 45 minutter med deep throat, aflevering på ansigtet og at hun ville arbejde "hårdt" på "extra ball"... For 1200kr

Link

Ét lille tip: Når hun skriver adressen og siger du skal skrive når du er der, skal du stå på den anden side af vejen, da det er der adresse faktisk er, og der er ok langt grundet adskillelse af kørebanerne med hegn.. 

Jeg blev lukket ind og blev mødt af en meget smuk pige med blond (afbleget) hår, kun iført et håndklæde, det var frækt og hun er virkelig petit med små bryster, imo smukkere end den pige hun har brugt i annoncen. 

Jeg bekræftede vores aftale og hun siger ja og det blev 1200 via mobile pay...  Fint, hun spørger om jeg vil have musik, jeg takker nej, kunne godt leve uden et russisk YouTube spoof af "hit'n'hides" greatest hits  (og tak for valget!) 

 

Hun virker super frisk og klar, hun starter med en let rengøring, selv om jeg var frisk fra badet. Det var fint, så i gang med blæse arbejdet.. Det startede lidt "let" og jeg sagde "bare giv den gas" og det blev bedre.. Men stadig ikke helt godt, jeg tog let fat om hendes lille hoved og flyttede hendes hånd fra roden af kalorius.. Hun kom op efter luft og bad mig sige til før jeg kom... Fint med mig, kunne mærke jeg var i det rette "mind set" og ville kunne blive ved alle 45 minutter. (fed fornemmelse) 

Hun blev ved og ved og gjorde et forsøg på "deep throat" men nej, det burde hun nok ikke reklamere med. Hun blev tydeligvis træt, grundet det hårde arbejde, og ville sætte kondomet på, og dermed starte samlejet.. Men det var for tidligt for mig, så vi fortsatte lidt endnu, det skal siges at hun fik let finger imedens og hun var gået fra tør til ret våd, jeg var overrasket. Så forslog jeg 69, hvilket 

Hun var klar på, og lod til at nyde, jeg tror nu ikke hun fik orgasm men jeg tror på det kan lade sig gøre hvis man vil det! 

Hun har en MEGET lækker mis, helt glat og meget smuk og velduftende. Det var en fryd at 69'e med Julianna. Så forslog hun "girl on top" og det var jeg klar på, hun fik kondomet på og satte sig i sadlen, hun er lækker stram, selv med en størrelse normal. Jeg fik lov til at lægge hofterne i og støde i bund, mega frækt og hun lod til at lægge mærke til min indsats, og den slags tænder mig. Hun kom op og side på hug så jeg virkelig kunne dunke igennem og efter lidt ret hardcore cowgirl squatting, rullede hun af og lod til at det nææææsten blev for meget, igen, meget frækt.. Så prøvede vi lidt reverse cowgirl, hvor jeg med klar udsyn til popo'en fik low til at lege med en våd tommelfinger, hvilket hun kunne li'. (ingen anal penetrering) 

Jeg kunne blive ved og ved, hvilket ikke er normalen for mig (synliggjort I mine andre tråde) men jeg kunne mærke at hun var ved at få nok, så jeg forslog at hun gik på knæ og jeg ville "go deep" indtil min afslutning på ansigtet... Men så kom det frem at det gjorde hun ikke... Øh hva... Men OK, jeg ville ikke ryge ud af "zonen" så hun fik lov til bare at forsøge deep throat igen, og jeg fik en lækker afslutning på de små petite bryster, hvilket var frækt.

Der var nok 10 minutter tilbage og efter lidt rengøring kastede hun sig over....  Telefonen og skrev sms efter sms... Hun var helt ligeglad, og jeg sagde kom lige her over osv.. Men nej, hun var allerede videre til næste kunde.. Ikke at jeg kunne nå runde 2, men alligevel kunne hun godt give mig de sidste 10 minutter. Bare hygge eller what ever.. 

 

Men jeg fik en ok omgang for 1200 selv om jeg nok kunne ha' fået det samme for 1000. 

Pigen er smuk og fræk, stedet er en typisk air b'n'b med mulighed for bad. Og jeg ville anbefale en hurtig omgang, hun er virkelig fræk. Men forvent ikke en helt stor sexuel kolonarisk oplevelse. 

Hun siger hun er fra Rusland, men hun  lyder slet ikke russisk. 

Utroligt at man kan finde på at bruge teksten "100 real" i sin anonce og så alligevel bruge falske billeder. At hun så heller ikke tilbyder de ting der står i annoncen gør det jo heller ikke bedre.

Kan kun opfordre til at man boykotter hende og andre som ikke lever op til det de skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 7 timer siden:

Kræmmermentaliteten kan også blive for udtalt.

der er betalt for 45 min. sex. Men hvis du absolut vil plage det stakkels pigebarn, der ikke gider at tale, så hold dig endelig ikke tilbage for min skyld.

hvis lysten til smalltalk ikke er til stede, er jeg den der er skredet når sex-delen er afsluttet.

Jeg er uenig.

Jeg opfatter der som et kontinuum, hvor man i den ene ende har den perfekte oplevelse, hvor pigen evner at flirte, lytte mm. optimalt, i forhold til det den enkelte kunde måtte ønsker Hun er i servicesektoren. Vi kender alle den perfekte oplevelse. Ligeledes må det forventes at den aftalte ydelse leveres.

I den anden ende af kontinuummet er den helt håbløse service.

Formålet med dette forum, er IMO at honorerer de piger, som gør en positiv forskel.

Det har intet med en kræmmermentalitet at gøre.

Jf. Sleipnir anmeldelse så betalte han for 45 minutter men fik 35 minutter. Han betalte for DT og cum-on-face ,men fik ikke helt det aftalte. Selve samlejet afkortede pigen også. Lig dertil, at hun ikke værdige S nogen opmærksomhed de sidste 10 minutter, men alene fokuserede på telefonen og de næste kunder. Hendes netprofil er tilmed fake.

Hvem er det lige som er kræmmeren her? Er det ikke pigen? Jeg synes hendes service er dårlig, sammenlignet med hvad nogle andre piger tilbyder. Hvad har du imod, at vi betegner hendes service for hvad den er, og guider vores logebrødre hen imod de gode oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 4/8/2018 at 14:50:

Hvordan var hendes tungekys?

Hun gik hurtig kold med DT og alm. sex. hvis jeg forstod dig rigtigt?

Men alligevel anbefaler du hende? Så må hun være sindsyg flot (10 af 10) eller hvad er din begrundelse?

Jamen du har ret, som enkelt ydelse er DT nok ikke noget jeg ville besøge hende for, men som helhed var det en rigtig god oplevelse, nok hjulpet af at hun er liiige min type. Alle anmeldelser er jo subjektive, så din oplevelse kunne variere fra min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 20 timer siden:

Kan kun opfordre til at man boykotter hende og andre som ikke lever op til det de skriver.

Enig, eller delvist enig. Jeg er helt med på at billeder skal som udgangspunkt være ægte, men når de så ikke er det men piger er top lækker alligevel, hvorfor skulle jeg så vende om med et dunkende lem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 4/8/2018 at 20:27:

Mange/store tatoveringer?

Ja, jeg undlod det sikkert ubevidst da jeg selv har mnage/store. Hun har en del text fordelt på kroppen, en rigtig stor en på den ene lår, og en løve mellem skulderbladene. Sorry, det skulle ha' fremgået tydeligt af anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 1 minut siden:

Ja, jeg undlod det sikkert ubevidst da jeg selv har mnage/store. Hun har en del text fordelt på kroppen, en rigtig stor en på den ene lår, og en løve mellem skulderbladene. Sorry, det skulle ha' fremgået tydeligt af anmeldelsen. 

Tak.

 

Jeg spørger for der er stor forskel på hvad folk opfatter som mamge/store. Personligt er jeg ikke til meget udsmykke piger. Tak for dit.svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 1 time siden:

Enig, eller delvist enig. Jeg er helt med på at billeder skal som udgangspunkt være ægte, men når de så ikke er det men piger er top lækker alligevel, hvorfor skulle jeg så vende om med et dunkende lem.. 

Nej og det havde jeg nok heller ikke gjort. Og når pigen så trods alt er lækker så da slet ikke. Synes også det værste er at hun ikke tilbyder de nævnte ydelser, så enten har hun ikke selv skrevet annoncen og ved ikke hvad der står i den eller også er hun bare en snyder, hvilket er pænt træls når man både bruger tid og penge på at køre udenbys for at møde pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 6/4/2018 at 17:23:

Jeg skrev til "Julianna" og hun virkede frisk og vi aftalte 45 minutter med deep throat, aflevering på ansigtet og at hun ville arbejde "hårdt" på "extra ball"... For 1200kr

Link

Ét lille tip: Når hun skriver adressen og siger du skal skrive når du er der, skal du stå på den anden side af vejen, da det er der adresse faktisk er, og der er ok langt grundet adskillelse af kørebanerne med hegn.. 

Jeg blev lukket ind og blev mødt af en meget smuk pige med blond (afbleget) hår, kun iført et håndklæde, det var frækt og hun er virkelig petit med små bryster, imo smukkere end den pige hun har brugt i annoncen. 

Jeg bekræftede vores aftale og hun siger ja og det blev 1200 via mobile pay...  Fint, hun spørger om jeg vil have musik, jeg takker nej, kunne godt leve uden et russisk YouTube spoof af "hit'n'hides" greatest hits  (og tak for valget!) 

 

Hun virker super frisk og klar, hun starter med en let rengøring, selv om jeg var frisk fra badet. Det var fint, så i gang med blæse arbejdet.. Det startede lidt "let" og jeg sagde "bare giv den gas" og det blev bedre.. Men stadig ikke helt godt, jeg tog let fat om hendes lille hoved og flyttede hendes hånd fra roden af kalorius.. Hun kom op efter luft og bad mig sige til før jeg kom... Fint med mig, kunne mærke jeg var i det rette "mind set" og ville kunne blive ved alle 45 minutter. (fed fornemmelse) 

Hun blev ved og ved og gjorde et forsøg på "deep throat" men nej, det burde hun nok ikke reklamere med. Hun blev tydeligvis træt, grundet det hårde arbejde, og ville sætte kondomet på, og dermed starte samlejet.. Men det var for tidligt for mig, så vi fortsatte lidt endnu, det skal siges at hun fik let finger imedens og hun var gået fra tør til ret våd, jeg var overrasket. Så forslog jeg 69, hvilket 

Hun var klar på, og lod til at nyde, jeg tror nu ikke hun fik orgasm men jeg tror på det kan lade sig gøre hvis man vil det! 

Hun har en MEGET lækker mis, helt glat og meget smuk og velduftende. Det var en fryd at 69'e med Julianna. Så forslog hun "girl on top" og det var jeg klar på, hun fik kondomet på og satte sig i sadlen, hun er lækker stram, selv med en størrelse normal. Jeg fik lov til at lægge hofterne i og støde i bund, mega frækt og hun lod til at lægge mærke til min indsats, og den slags tænder mig. Hun kom op og side på hug så jeg virkelig kunne dunke igennem og efter lidt ret hardcore cowgirl squatting, rullede hun af og lod til at det nææææsten blev for meget, igen, meget frækt.. Så prøvede vi lidt reverse cowgirl, hvor jeg med klar udsyn til popo'en fik low til at lege med en våd tommelfinger, hvilket hun kunne li'. (ingen anal penetrering) 

Jeg kunne blive ved og ved, hvilket ikke er normalen for mig (synliggjort I mine andre tråde) men jeg kunne mærke at hun var ved at få nok, så jeg forslog at hun gik på knæ og jeg ville "go deep" indtil min afslutning på ansigtet... Men så kom det frem at det gjorde hun ikke... Øh hva... Men OK, jeg ville ikke ryge ud af "zonen" så hun fik lov til bare at forsøge deep throat igen, og jeg fik en lækker afslutning på de små petite bryster, hvilket var frækt.

Der var nok 10 minutter tilbage og efter lidt rengøring kastede hun sig over....  Telefonen og skrev sms efter sms... Hun var helt ligeglad, og jeg sagde kom lige her over osv.. Men nej, hun var allerede videre til næste kunde.. Ikke at jeg kunne nå runde 2, men alligevel kunne hun godt give mig de sidste 10 minutter. Bare hygge eller what ever.. 

 

Men jeg fik en ok omgang for 1200 selv om jeg nok kunne ha' fået det samme for 1000. 

Pigen er smuk og fræk, stedet er en typisk air b'n'b med mulighed for bad. Og jeg ville anbefale en hurtig omgang, hun er virkelig fræk. Men forvent ikke en helt stor sexuel kolonarisk oplevelse. 

Hun siger hun er fra Rusland, men hun  lyder slet ikke russisk. 

Hvad gjorde hun godt (udover type). Forstod jeg dig korrekt, hvis hun ikke holder til den store omgang sex. Så du anbefaler 15 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, 1 time siden:

Hvad gjorde hun godt (udover type). Forstod jeg dig korrekt, hvis hun ikke holder til den store omgang sex. Så du anbefaler 15 min?

God fornøjelse med den kolde pengemaskine:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Hvad gjorde hun godt (udover type). Forstod jeg dig korrekt, hvis hun ikke holder til den store omgang sex. Så du anbefaler 15 min?

Hun giver et godt blow, og hun har en go' stram mis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 46 minutter siden:

Hun giver et godt blow, og hun har en go' stram mis. 

Super. Jeg ville blot gerne forstå hendes x-factor. Nogle gange er alene x-factoren nok til at lokke mig til :)

Mange tak for din hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Liverpool skrev, den 8/4/2018 at 21:01:

45 minutter er 45 minutter. Dårlig stil.

Kold pengemaskine

Argh, jeg ved ikke. Hvis pigen “leverer” nogenlunde som aftalt, men ikke får det til at vare præcis 45 min( hvem sagde maskinsex) så synes jeg nok vi nærmer os minuttyrani i petiteeseafdelingen.

hvad nu hvis akten havde varet 55 min skulle han så have lagt 300kr. Mere?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 6 minutter siden:

Argh, jeg ved ikke. Hvis pigen “leverer” nogenlunde som aftalt, men ikke får det til at vare præcis 45 min( hvem sagde maskinsex) så synes jeg nok vi nærmer os minuttyrani i petiteeseafdelingen.

hvad nu hvis akten havde varet 55 min skulle han så have lagt 300kr. Mere?

vh. Piraten

Hvis det blot var det, så er jeg helt enig med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, fuck fuck... Var forbi igen, en rigtig god oplevelse.. Men kondomet gik i stykker.. Det er noget rigtig lort.. Skal selvfølgelig ned og testes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den petit model er nu erstattet af en kraftigere pige, som jeg vurderer er midt i tyverne og mørkhåret som de nye modelfotos (det er ikke pigen på fotos man møder). 

Så hvis det er førstnævnte kategori man foretrækker, skal man nok finde finde andre jagtmarker. Hvis man tænder på en stor røv, opfylder den nye pige dette til fulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...