Hop til indhold
Guest Olliver

Thaimassage Esbjerg

Recommended Posts

Jeg var faktisk forbi i sidste uge, havde bedt om massage fra  den slanke og aftalt tid..........men den slanke "yoyo" var desværre optaget... blev lidt skuffet, da jeg havde bedt om
hende......nu kender jeg da ihvertfald hendes navn.
Talte med Jenny, og var faktisk næste afklædt, da jeg blev kaldt på mobil...og måtte pænt forlade stedet uden noget.
Jenny var meget flink og jeg tror hun ville gøre et super job, på trods af at jeg havde bestilt Yo Yo.
Ros til Jenny for forståelse af at jeg måtte køre..........det er lige får hun fortjener en "omgang" for dette, selv om det er Yo Yo som umiddelbart
er mest tiltrækkende.

HÅBER DER ER NOGEN DER HAR VÆRET FORBI - OG EN LILLE ANMELDELSE AF PIGERNE.......Ville være super.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kan da undre sig over at ingen anmelder noget, når man tænker på hvor mange gange folk i Esbjerg har eftersøgt at der endelig kom en fræk Thai til byen, i stedet for alle de kedelige steder der normalt har været. Ville sku ønske der var en der tog en for holdet ( og det bliver altså ikke mig denne gang igen, har ikke råd til at blive ved med at være prøveklud ;-) )  Så kom ind i kampen en eller anden, for ser jo dejligt ud, og lyder jo dejligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle!

Jeg har været forbi. Det var Jenny der lukkede op... lidt øv for havde håbet på det var hende den anden pige. 

Jenny var sød og smilende og havde et smittende godt humør. Hun bad mig tage tøjet af og ligge mig på en stor seng. Jeg bad om afslappende massage. Hun er ok til massage og hun sørger hele tiden for at man kan mærke hendes hud. Hun forstod virkelig at pirre mig og prøvede ikke at sælge ekstra. Jeg lå bare der og blev mere og mere lidelig og til sidst spurgte jeg om prisen på body to body med FP. Prisen er 1.000 kr.

Hun var hurtig ude af den smule tøj og hun har en super lækker krop syntes jeg. Hun gav en rigtig god gang body to body. Det hele endte med en super gang god sex.

Jeg kan kun give Jenny min anbefaling.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 4 timer siden:

Jenny var sød og smilende og havde et smittende godt humør. Hun bad mig tage tøjet af og ligge mig på en stor seng. Jeg bad om afslappende massage. Hun er ok til massage og hun sørger hele tiden for at man kan mærke hendes hud.

 

Og hvad er prisen for 1 times massage u/extra ?

Er det på hjørnet af Nørregade eller hjørnet af Storegade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 26 minutter siden:

Og hvad er prisen for 1 times massage u/extra ?

Er det på hjørnet af Nørregade eller hjørnet af Storegade ?

Jeg spurgte ikke om prisen inden vi gik i gang med massage. Er ikke stedkendt i Esbjerg så vil forslå at du kontakter klinikken for at få adressen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

Og hvad er prisen for 1 times massage u/extra ?

Er det på hjørnet af Nørregade eller hjørnet af Storegade ?

 

Badsanta skrev, den 11/4/2018 at 06:58:

Skriv til dem og du får adressen men deter det gl. Esbjerg thai massage

 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...