Hop til indhold

Recommended Posts

Så bød muligheden sig for et besøg hos Sara i de nye lokaler hos Mon Cherie. Link: .Sara mon cherie.  Jeg var forbi hende i mandags men havde nogle rejsningsproblemer så der var dømt revanche og genrejsning af stoltheden. Det nye MC er dejligt lyst og med meget plads. Var en tur rundt og kigge i alle rum.

Nå Sara kom ind og vi startede stille og roligt op med masser berøring og aftagning af hendes lækre undertøj og jeg var så klar på at komme op i hende. Så vupti op i en standing cowgirl og så fik den ellers fuld gas. Hvis jeg skal skrive alt hvad vi var igennem i den time jeg havde booket bliver det en lang anmeldelse men kan blot sige hun var så meget på. Det var non stop action men samtidigt meget intimt og nærværende. Jeg var totalt i stødet og bare hård som granit, hvilket naturligt gav muligheder i agten. Vi var bare på bølgelængde og det virkede til at hun nød mit besøg. Det er lidt nemmere når man lige har set hinanden an før og kan læse hvad stemningen er til. Det var en mind blowing oplevelse. Klar anbefaling her fra og jeg kommer forbi igen. 

God weekend

PS44

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

De nye lokaler er det dem man ser på hjemmesiden ? 

Ja, det er det. Torturkælderen er derimod den samme. Jeg plejer at forlyste mig i den store hvide himmelseng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...