Hop til indhold

Recommended Posts

Havde den store fornøjelse og besøge denne frække sag da hun var i Vejle i Tirsdags. 

Vil ikke gå i detaljer om selve akten, man kan kun sige Wow når hun skriver hun tilbyder GFE så mener hun det.

Og hendes billeder lyver ikke tværtimod, hun er en rigtig flot pige

Meget tydeligt at hun nyder hende arbejde utroligt meget. 

Stedet var yderste diskret midt i Vejle med parkering meget tæt på. 

Har før oplevet at der stod i annoncer diskret, hvor det bestemt ikke var det. Så dejligt med kan stole på hvad der står!

Kan varmt anbefale hende, bestemt ikke sidste gang jeg skal se hende!

http://www.sexpiger.dk/simonewellness

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Absolut en sød og serviceminded kvinde, der gerne vil give kunden en god oplevelse. Man skal dog ikke vælge hende, hvis man går efter det naturlige look. Hun er ihvertfald ikke 'girl next door' at se på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 7 minutter siden:

Absolut en sød og serviceminded kvinde, der gerne vil give kunden en god oplevelse. Man skal dog ikke vælge hende, hvis man går efter det naturlige look. Hun er ihvertfald ikke 'girl next door' at se på. 

Hvad i alverden mener du med "naboens datter"?? Det skriver hun intet om. Simone er som trådstarter siger - en lækker, naturlig, sød og indlevende quinde i sin bedste alder. Intet fake ved hende, jeg har selv besøgt hende, og hun gi'r dig god tid og er lidt af en "chatterbox", men det går ikke fra din aftalte tid. Så hende aldrig kigge på uret, hvis det overhovedet var til stede! Og med hensyn til det naturlige look - ja så var håret sat lidt op og flettet, men det bad jeg hende slippe løs - det gjorde hun så! Så det lyder som om, du har mødt en anden Simone!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Steppeulven skrev, for 10 minutter siden:

Hvad i alverden mener du med "naboens datter"?? Det skriver hun intet om. Simone er som trådstarter siger - en lækker, naturlig, sød og indlevende quinde i sin bedste alder. Intet fake ved hende, jeg har selv besøgt hende, og hun gi'r dig god tid og er lidt af en "chatterbox", men det går ikke fra din aftalte tid. Så hende aldrig kigge på uret, hvis det overhovedet var til stede! Og med hensyn til det naturlige look - ja så var håret sat lidt op og flettet, men det bad jeg hende slippe løs - det gjorde hun så! Så det lyder som om, du har mødt en anden Simone!?

Har du skrevet en "'før-anmeldelse" af hende, som du plejer?

Nu er min kommentar jo ikke til en anmeldelse fra dig - med mindre du bruger andre profiler...??

Jeg skriver MIN mening ud fra min personlige oplevelse og præference. Jeg synes ikke, at hun er naturlig og lækker. Det synes du - og det er helt udmærket. 

Nu synes jeg faktisk, at jeg skrev det pænt, fordi hun bestemt skal have point for at være sød, indlevende og serviceminded. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor gammel er Simone helt rigtig? Når jeg læser folks anmeldelser af Simone, så mener folk ikke hun er ca de 38 år. Nogle skriver hun er over 40 år eller ca 50 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Habbo skrev, for 45 minutter siden:

Hvor gammel er Simone helt rigtig? Når jeg læser folks anmeldelser af Simone, så mener folk ikke hun er ca de 38 år. Nogle skriver hun er over 40 år eller ca 50 år. 

Hun skriver 38, så det må være det, hun selv mener, hun er, og det må vi som gæster vel respektere?

Jeg forstår heller ikke, hvorfor alderen er så vigtig, hvis man kan lide den oplevelse, man får ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 33 minutter siden:

Hun skriver 38, så det må være det, hun selv mener, hun er, og det må vi som gæster vel respektere?

Jeg forstår heller ikke, hvorfor alderen er så vigtig, hvis man kan lide den oplevelse, man får ;)

Kan ikke være mere enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 44 minutter siden:

Det håller jag med dig om.  Alle vi män har ikke samme smag. Smal eller tjock, store eller små bryster, aldre dame eller ung pige, de er alle (nesten) fantastiske på sin egen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Simone 

Ved det er længe siden men haft ikke haft det helt ok på det seneste 

Glæder mig derfor at se du er i Vejle i dag. Så skal mit humør have et bust i dit skønne selskab 

Glæder mig til at se dig igen og hygge med en fantastisk kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, men havde det ikke givet mere mening at skrive det direkte til Simone? Hun har, så vidt jeg kan se, en telefon med tilhørende telefonnummer... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Simone Wellness
love64$ skrev, den 5/4/2018 at 21:30:

Havde den store fornøjelse og besøge denne frække sag da hun var i Vejle i Tirsdags. 

Vil ikke gå i detaljer om selve akten, man kan kun sige Wow når hun skriver hun tilbyder GFE så mener hun det.

Og hendes billeder lyver ikke tværtimod, hun er en rigtig flot pige

Meget tydeligt at hun nyder hende arbejde utroligt meget. 

Stedet var yderste diskret midt i Vejle med parkering meget tæt på. 

Har før oplevet at der stod i annoncer diskret, hvor det bestemt ikke var det. Så dejligt med kan stole på hvad der står!

Kan varmt anbefale hende, bestemt ikke sidste gang jeg skal se hende!

http://www.sexpiger.dk/simonewellness

;);) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Simone Wellness
Alcacer skrev, den 6/4/2018 at 08:28:

Okay, men havde det ikke givet mere mening at skrive det direkte til Simone? Hun har, så vidt jeg kan se, en telefon med tilhørende telefonnummer... 

Måske han var en, jeg ikke nået at svare tilbage :P og han tænker jeg tager chancen her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes i hvertfald hun er Mega lækker. Desværre laaang tid siden jeg har været på besøg. Men håber det bliver et snarligt gensyn. Kan kun sige. Jeg er fan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...