Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/246443

Bookede tid i dag og mødte op på adressen. Syntes ansigtet så bekendt ud og mens jeg lånte toilettet kom jeg frem til, at jeg besøgte hende i Odense for et års tid siden. Spurgte hende til det og den var god nok. Desværre huskede jeg ikke tilbage på det som en god oplevelse, så jeg sagde, at jeg ville spare os begge for en dårlig oplevelse og gå igen. Det havde hun heldigvis forståelse for.

Hun er nu en vældig sød og mild kvinde. Ganske køn og med fine ægte bryster. Ja, billederne er helt ved siden af. Eneste fællestræk er, at hun er blond.

Hvis man forventer at møde en petit babe, så lad være med at booke et møde. Forventer man at møde en køn pige med ægte bryster i en god størrelse, så book et møde. Men tag ikke udgangspunkt i billederne.

Sidst var hendes billeder heller ikke ægte og det lagde nok bunden for den dårlige oplevelse. Falske billeder kan jeg acceptere, hvis de er retvisende. Og så havde vi bare heller ikke personlig kemi, men sådan er det jo nogle gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...