Kammerjunkermand 26 Skrevet 5. April, 2018 Hej Brødre Hvordan er det i Fredericia for tiden? Hvem er gode? Jeg skal have fuld pakke . Er det Dowe og Meena der er bedst eller hvor? Der er snart mange at vælge imellem. Håber I kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docdriver 125 Skrevet 5. April, 2018 Kammerjunkermand skrev, for 1 time siden: Hej Brødre Hvordan er det i Fredericia for tiden? Hvem er gode? Jeg skal have fuld pakke . Er det Dowe og Meena der er bedst eller hvor? Der er snart mange at vælge imellem. Håber I kan hjælpe. Det er da så individuelt som noget kan være.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 5. April, 2018 Fennec skrev, for 3 timer siden: Jamen det er vel også det tråd starter ønker og vide høre mere om. Det er vel en god individuel oplevelse han ønsker og høre om. For så måske selv prøve sig frem i ja de mange thai kliniker i Fredericia. Sumas plejer at være godt Tak for posivt svar. Jeg har læst meget negativt om suma. Er der bedre steder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1752 Skrevet 8. April, 2018 Helt sikkert Dowe, prøv at læse nogle af de forskellige anmeldelser af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg