Hop til indhold
blowjobmanden

Ægte glædespige søges.

Recommended Posts

Jeg søger mest en glædes pige i sønderjylland . Alt fra den tyske grænse til vejle/varde

Det må helst gerne bare være pris tilbud uden tid, men hvis priserne på tiden er billige går det nok

Jeg kan ikke rigtig finde nogen anmeldeser på nogen fra dette område . Kun fra Aarhus eller nordjylland eller KBH

Jeg har kigget lidt og det ender altid med jeg bliver i tvivl om announcen er falsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var dig ville jeg søge på diverse annonce sites i området syddanmark.  Herefter notere de piger der falder i ens smag, også efter man har læst hvad de tilbyder.  Med hensyn til pris, skal du forvente at der afregnes for eksempelvis ½, 3/4 en time osv, samt at tid og pris aftales ved indgåelse af aftale. Så.....det med fast pris uden tid, findes ikke hos GPér.  Det kan måske findes Sugar markedet.

Når du har fundet nogle passende muligheder, kan du tjekke om der skulle være nogle anmeldelser af disse piger på EG.  Tror ikke der er specielt mange af nyere dato, og ellers handler det jo om, at få skabt kontakt til pigen/pigerrne og udfra kommunikationen at træffe et valg.  Der er ved førstegangs besøg altid en risiko for skuffelse, den er man desværre nødt til at løbe.  

Et godt tips er dog at lade være med udelukkende at fokusere på de absolut billigste.  En god og vellykket oplevelse er typisk betinget af, at man først gør sit hjemmearbejde, dernæst af kemien ved fremmøde, så lad værre med at være en nærrigrøv, eller gå efter specielle ydelser med mindre det virkelig er vigtige for dig. Respekter pigens grænser, og vær en gentlemen.

Hellere et vellykket besøg i end lidt dyrere ende en skuffelse og 1400 kr. fattigere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...